25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Prince of Persia: The Lost Crown teszt – Egy gyöngyszem, ha megtanulod szeretni [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Prince of Persia: The Lost Crown teszt – Egy gyöngyszem, ha megtanulod szeretni
A Ubisoft ügyesen megkerülte saját maga bénaságát, és letett az asztalra egy váratlanul jól sikerült Prince of Persiát.

Barthezz
#7 Barthezz [54093]
Nem a New n Tasty-ről beszéltem, azt végigjátszottam anno, hanem a Soulstorm-ról. Ott írták a tesztek, hogy brutális lett a játékidő az előző részekhez képest és túl sok lett a grindolás, ami a checkpoint rendszer miatt nagyon frusztráló lett. Itt ráadásul számít is a minél magasabb százalékos kijátszás (azaz adott számú mudokon kiszabadítása), különben nemcsak a bad ending-et kapod, ahogy az a korábbi Oddworld játékokban megszokott volt, de az utolsó néhány szintet eleve be sem adja és idő előtt végetér a sztori.

Tesztet, kritikát azért olvasok sokat, mert hatalmas a backlogom és ezek alapján próbálom priorizálni és szűkíteni a listámat. Van, amit több rossz értékelésű teszt / Steam vélemény alapján végleg lehúzok róla és van, amit hátrasorolok a többi játék utánra.

Az Oddworld Soulstormot ezért hátrébb soroltam és még mindig nem jutottam el hozzá, míg pl. a Flashback 2-t valószínű törölni fogom róla. Ez az új PoP esetén pedig még elolvasok pár tesztet, belenézek pár walktrough videoba és az alapján döntök majd. Végleges lehúzás biztos nem lesz belőle, mert nagyon pozitívak a vélemények, de a körülményes checkpoint rendszer miatt esélyes, hogy hátrébb sorolom és majd később kerítek rá sort. Egyelőre még a PC-re kijött Uncharted 4-nek sem álltam neki, pedig az a listám elején szerepel, de nem fejeztem be az új Plague Tale játékot sem még mindig (a frusztráló harc- és checkpointrendszer miatt félbehagytam a 8-9. epziód környékén, de jó lenne valamikor befejeznem), szóval ennyire nagy az elmaradásom.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2024.01.16. 14:30
Dark Archon
#6 Dark Archon [11480]
Ó, ez nem az első szint, hidd el, ugyanolyan lesz később is.

Az Oddworld volt az egyik legjobb remake, ami mostanában készült, azokat kár kihagyni az előítéleteid miatt. Túl sok kritikát olvasol ahelyett, hogy magad próbálnád ki. Mondjuk ezeket a gyűjtögetősdiket is a ráérős középiskolásoknak találták ki, én magasról teszek rájuk - na, most ehhez képest a New'N' Tasty acsijaiból 32 meg van a 35-ből. Szóval, ja, tényleg ilyen marha "nehéz".

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Barthezz 2024.01.16. 10:55
Barthezz
#5 Barthezz [54093]
Okés, akkor adok egy esélyt neki. A cikkből tényleg úgy jött le, hogy szinte frame perfect timing szükséges. Demokkal az az általános bajom, hogy az első szintek nehézsége egy játékban sem azonos a későbbi tényleges kihívással, szóval pont arra a kérdésemre nem adna választ, ami érdekelne. Persze még mindig jobb, ha manapság valamihez adnak ki demot. Az új Oddworld részt is emiatt parkoltatom a megjelenése óta, mert ott is ugyanezeket írták a kritikák, hogy millió gyűjtögetnivaló van és ezek nem raktározódnak el, minden checkpoint visszatöltésekor újrázni kell a több perces monoton grindolást.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2024.01.15. 21:13
Dark Archon
#4 Dark Archon [11480]
Igen, ezeknek ez a lényege, ha nem jól időzítesz, akkor benyalod Mit szeretnél, fél óra reakcióidőt? Na mindegy, nekem nem okozott különösebb gondot gamepaddal a demo, ha benyaltam, akkor azért, mert lassú voltam, illetve az ellenség támadása túl gyors. Az a tűzköpő oroszlán, vagy mi a franc, megszívatott párszor.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: GeryG 2024.01.15. 21:33
GeryG
#3 GeryG [2301]
Nekem parrynél ez volt a tapasztalat. Ha nem jól időzítettem, akkor benyaltam. Nem mondanám frameperfect timingnak, de tény, hogy szigorú.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2024.01.15. 21:13
Dark Archon
#2 Dark Archon [11480]
Egyáltalán nem igényelnek tökéletes időzítést a harcok, ez nem tudom, miért van a cikkben. Amúgy van ám demója... ki lehet próbálni.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Barthezz 2024.01.15. 11:53
Barthezz
#1 Barthezz [54093]
Ha jól értelmezem, egyfajta Metroidvania stílusú játék lett akkor? És így élednek újjá az ellenfelek azonnal, hogy ebben a fajta játékmenetben akár 10-szer is megfordulunk egy-egy helyszínen, nem beszélve az elhalálozások miatti újrázásokat...? Ami gondolom lesz bőven, ha a teszt alapján frame perfect timing-ot igényelnek a harcok...

Nekem ez így most elvette a kedvem. Egy elemet utálok bizonyos játékokban: Ha valamit már megcsináltam, azt ne kelljen 126-szor újráznom, mindenféle grindolással, secret úja és újra felkutatásával együtt. Mert ilyenkor szoktam arra jutni, hogy akkor hagyom a francba az amúgyis időrabló gyűjtögetést és a 100%-os kijátszást, inkább csak végigrohanok. Úgy viszont nem szeretek semmivel sem játszani, hogy nem próbálom meg kimaxolni. A legtöbb játékban ugyanis nem a sima végigjátszás a kihívás, hanem a kimaxolás. Annak viszont óriási gátja egy ilyen fajta elavult checkpoint-rendszer és az azonnal újraéledő ellenfelek.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.