25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dying Light

Shadowguard
#69 Shadowguard [4243]
És úgy néz ki sikerül befejeznem a DL2-t az Elden Ring előtt. Nagyon ki lett centizve, de tegnap a "Point of no Return"-nél léptem ki, innen már azt hiszem, hogy csak cirka 1,5-2 óra van hátra.
A végére felpörögtek a dolgok, kíváncsi vagyok hova fog kifutni az egész történet, vannak tippjeim, de abban szinte biztos vagyok, hogy jól döntöttem amikor oldalt választottam.

És első kézből tudom cáfolni az előzetesen beharangozott 500 órát. Nekem eddig 105 órám van a játékban, mindent összeszedtem, minden mellékküldetést megcsináltam és az elérhető achikat is összeszedtem (van, ami bugos \o/). Plusz volt egy hétvégi nap, amikor szinte végig a zombókat farmoltam, hogy legyen nyersanyagom fejleszteni a recepteket. Egy második végigjátszás van még a játékban, mert látni akarom a másik oldalt is, de az ha alapos leszek is nagyon max 40 óra.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#68 Shadowguard [4243]
Én ettől a három questlánctól eltekintve jól elszórakozok a mellékküldetésekkel is. Van közte olyan, aminél még csak feladat sincs, csak végig kell hallgatni az NPC-ket, sokat ad a világhoz. Még ha egyébként városnyi méretű logikai bakik tátonganak is benne.

Most tartok 91 óránál, nem tudom a sztori hol tart, de megvan az összes inhibitor, air drop, ki van maxolva a karakter teljesen és teljesen véletlenül megtaláltam az easter egg-ként jelen lévő fejlesztői szobát. Innentől kezdve a fegyverek nem jelentenek gondot.

Majd a collectible részhez kell némi segítséget keresnem a neten, a kazettákat megnéztem, abból az első térképen csak egyet hagytam el. Viszont egy végigjátszás úgyis kellene fog még neki, hacsak a DLC nem ad annyi plusz inhibitort. Trükközés nélkül nem lehet kimaxolni a HP-t és a staminát is. Meg kíváncsi leszek a másik úton mi fog történni, egyelőre a survivor oldalra álltam.

Aztán hogy a pénteki Elden Ring-ig ebből mennyit sikerül megcsinálnom az más kérdés. Az első részt egyelőre teljesen elengedtem, arra már esély sincs, hogy befejezzem. Majd az Elden Ring után, ha lesz idő a Ghostwire előtt

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: warcat 2022.02.19. 23:39
warcat
#67 warcat [2039]
Én az összes mellékküldetést eleve kihagytam, kivéve amelyik inhibitort adott jutalmul, és így is azt éreztem, hogy jó is volt meg elég is a játékból.Örülök, hogy nem a jövőbeli dlc-vel csomagolt drága verziót vettem, esetleg majd egyszer az EE-t pár év múlva megnézem.Viszont csalódott sem vagyok, jövőhétre meg már érkezik az Elden Ring.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.19. 21:54
Shadowguard
#66 Shadowguard [4243]
Azért néha sikerül belefutnom olyan dolgokba, amik rendesen kicsapják a biztosítékot. Most zsinórban három olyan küldetésláncot sikerült találnom, amikből egy is elég lett volna a játékba. 10 küldetés, amiknek aztán a világon semmi értelmük nincs. Az egyik legalább kellett achihoz, a másik kettő még arra se jó. Többnyire élvezetesek a mellékküldetések, meg a történetek, de itt már a második után csak elnyomkodtam a beszélgetést. Idáig az egész játékban nem csináltam ilyet
Azt a nyomorultat, aki meg kitalálta, hogy safe zoneban se futni, se ugrani nem lehet egy életre eltiltanám a játékfejlesztéstől.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#65 Shadowguard [4243]
Másrészt, a két térkép közötti átvezető küldetésnél volt egy kis közjáték Waltz-cal... Na most, az alapján SPOILER
ha tényleg lesz pofájuk elsütni egy Luke Aiden én vagyok az apád jellegű fordulatot akkor minden oldalra be fogok regisztrálni, hogy ezt a játékot lepontozzam.

Nagyon remélem, hogy ennél azért jobb lesz a sztori, mert ettől nagyon félek most

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#64 Shadowguard [4243]
SPOILER
Igen, ő volt gyilkos, nem volt szívem megölni, mert egyébként ő a legszimpatikusabb karakter az eddigi két játékban együttvéve. Egyelőre él, de egyébként is eldöntöttem, hogy bármit is hisztizik nálam Aiden ő akkor is életben marad Végre egy szimatpatikus karakter


Visszamentem az első térképre, kicsit bugolnak a mellékküldetések itt. Egyik challenge-ben háromszor estem ki a térképből, végén beértem bronz eredménnyel is inkább

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2022.02.12. 22:34
Creativ3Form
#63 Creativ3Form [33858]
SPOILER
Ha Hakon-ra gondolsz (én még nem találtam meg a gyilkost, de rá gyanakszom), akkor félig igazad van. David Belle alakítja a karaktert, aki a B13 című Francia akciófilmben szerepelt, és nem mellesleg ő találta ki a parkourt, mint extrém sportot.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.12. 20:12
Shadowguard
#62 Shadowguard [4243]
Átmentem a második térképre, te jó ég Egyrészt sokkal, de sokkal nagyobb ez a rész, mint ahol eddig lehetett kalandozni. Másrészt a magasságok is nagyobbak, megvan végre a glider, gyorsan fel is fejlesztettem, ügyesen használva a fél városon keresztül lehet vele repülni. Imádom
A sztorit illetően bejött a tippem, az volt a gyilkos akire gondoltam. Rendes gyerek voltam, életben hagytam, mert egyébként szimpatikus a karakter, azt hiszem őt is valami színészről mintázták, de rákeresni nem fogok. És találkoztam végre a színésznővel is, akit Peace emlegetett.
De a küldetések most egy időre mennek talonba, rengeteg felfedeznivalóm van ezen a térképen. Meg fejlesztenivaló és le kell mészárolnom egy csomó volatile-t is, hogy legyen nyersanyagom a recepteket fejleszteni... Az új helyen kaptam egy csomó új receptet is. És még mindig nem folytattam az első részt és nemsokára Elden Ring Valaki adjon egy időnyerőt

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#61 Shadowguard [4243]
Azért ez a játék rendre fel tud idegesíteni. Amikor a szélmalmot kellett felrobbantani ötször kezdtem újra, abból legalább háromszor a játék f@szsága miatt. Egyszer konkrétan a végén a kémény belsejében lévő létráról sikerült valahogy átesnem mindenen IS.

De legalább tegnap meglett a volatile-ok ellenszere, a végén már egyszerre kettőt öltem meg így: molotov és elektromos nyílvessző. Mind a kettőt nagyon szeretik

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Shadowguard
#60 Shadowguard [4243]
Az igazán bosszantó a láda Mikor jó 10 percig keringtem a ház körül és egyszerűen nem értettem hogy lehetek akkora vakegér, hogy nem találom a bevezető utat. A végén hagytam a fenébe és két küldetéssel később abba a házba kellett bemennem

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2022.02.11. 18:23
Creativ3Form
#59 Creativ3Form [33858]
Poén, de van olyan helyszín/terület/eszköz ikon a térképen, aminek a sarkában egy piros X-el jelzi a játék, hogy egyelőre nem használható, mert áram kell hozzá. Nem értem miért nem lehetett ugyan ezt az X-es jelzést használni azokhoz a bázisokhoz és/vagy megmászható épületekhez, amik elérhetetlenek egy darabig.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: subject17 2022.02.11. 13:09
subject17
#58 subject17 [6524]
Ez egyébként nekem is egy pet peeve, amikor egy collectible fő sztorihoz kötött.

Szépen megmutatja a térkép, odavisz a waypoint is, az odajutás is viszi az időt, aztán meg pöcsölsz fél órát, és mérlegeled, hogy vajon ennyire hülye vagy, vajon bugos a játék, vagy vajon főküldetés nyitja meg majd a helyet. Nem hiszem el, hogy ennyi év után nem képesek egy módosított ikont adni ezeknek, ami mutatja egyből, hogy még elérhetetlen. Vagy ha csak odatévedsz vicinitybe, akkor egy popup, hogy "some areas are inaccessible until certain points in the main story".

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.11. 09:08
Shadowguard
#57 Shadowguard [4243]
Ha rendesen kiporszívózod a térképet és a sztorival is haladsz akkor össze lehet szedni a 300as staminát ami az első térképen kell mindent feloldani* és mellé 240es HP is van. Engem jobban zavart az a fajta időhúzás, hogy bizonyos helyekre hiába megyek el/mászok fel a játék közli, hogy "ja, ez nem elérhető, gyere vissza később". A víztorony még oké, de egy safehouse generátorának mi köze a sztorihoz? De máshol is eljátszotta, hogy ott volt az inhibitor, jelezte is, láttam is a falon keresztül, de nem tudtam bemenni, mert küldetéshez volt kötve
Viszont van amiben nem egyezik a véleményünk: nekem a harc rosszabbnak érződik. A kétkezes tagló kivételével minden fegyvert súlytalannak érzek. Az egyben valahogy jobban átjött, hogy egy krikett ütővel csapkodom az ellent vagy egy kiskéssel nyeszetelem.

WTF dolgokhoz:
- A tárgyakat valóban nem lehet szétbontani. Cserébe ha kicsit lemerészkedsz az utcafrontra vagy kitakarítasz pár store-t akkor annyi scrap-ed lesz, ami mindenre IS elég. Én már háromszor adtam el 500 darabokat, mert 999 a maximum nyersanyag és egyszerűen nincs mire elhasználni. Első részben is csak Metal parts jött a fegyverből, ami aztán javításhoz kellett
- Javítás, mint olyan nincs. Később sem lesz. Viszont közben mégis van, de csak a modolható fegyvereknél: amikor modot teszel valamelyik fegyverbe akkor az feljavítja azt a maximális durability 50%-ával. Szóval csak akkor szabad modolni a fegyvert amikor már 50% alá romlott a minősége. És akkor is csak egy modot. Amikor megint 50% alá esik akkor mehet bele a következő. És mire a harmadik mod kellene bele már úgyis cserélni kell, mert esik/vehető magasabb szintű is. Bár én többnyire csak a tucat fehér fegyverekkel megyek, azok hagy törjenek. A keményebb cuccokat csak akkor használom, ha nappal megyek alvóhelyeket takarítani.

Döntésekhez:
- egy dologra biztosan kihat Attól függően melyik frakció mellett köteleződsz el lehet szerezni bónuszokat tőlük. Például első szinten vagy autóbombák lesznek szétszórva az utcákon vagy jelentősen megszaporodnak a zipline-ok a tetők között.
- Illetve utólag rákerestem most pár döntésemre a főszálon. Az egyik esetben kimarad egy kisebb bossharc (mondjuk nem volt kihívás, kicsit OP már a karakterem) és rögtön a következő feladatra ugrasz, a másikban egy mellékküldetést buksz el, mert aki a küldetést adná halott.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2022.02.11. 08:28
Creativ3Form
#56 Creativ3Form [33858]
Cirka 7 óra után én nagyon imádom a 2. részt! Mind a közelharcon, mind a parkour mechanikán sokat csiszoltak, aminek köszönhetően még élvezetesebb a háztetőkön ugrándozni. Én pl. alig megyek le az utcákra, ha gyűjtögetni kell vagy belebotlok egy túszejtő akcióba, maximum akkor, de amúgy végig a háztetőkön közlekedek. Két apróság...illetve egy apróság és egy WT?!?! Az apróság, hogy ez a mászás/kapaszkodás közbeni stamina fogyasztás picit...időhúzó megoldásnak tűnik. Te ne akarjál rögtön az elején megmászni mindent is neeeeeeeen nem, majd gyere vissza egyes helyekre X óra után, ha már strapapíróbb a karaktered. A WTF pedig, hogy kivették a tárgyak/fegyverek szétbontásának lehetőségét. Csak eladni lehet a már elhasználódott fegyvereidet. Nem értem erre mi szükség volt. Nem kevés nyersanyagot szereztem abból az első részben, hogy szétbontottam a nem használt és/vagy gyengébb fegyvereket. Plusz ha jól láttam, javítani se lehet őket, de lehet csak én vagyok a béna és nem találtam meg a megfelelő gombot hozzá (vagy esetleg később tanít meg erre a játék). Ha viszont nem lehet javítani őket, akkor ennek a funkciónak a kivétele is WTF kategória nálam. Kíváncsi leszek a sztorira illetve, hogy mi igaz abból, hogy a döntéseink kihatnak a karakterekre és a világ sorsára is, amiben vagyunk jelenleg.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Peace
#55 Peace [27874]
Szerintem március végéig amúgy sem kerülne rá sor. Addig javítgassák csak!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.11. 08:09
subject17
#54 subject17 [6524]
Mi végül a skip mellett döntöttünk, elég lesz a hónapra az Elden Ring. Remélhetőleg késő tavasszal / nyáron már lesz akcióban DL2, no meg addigra csepeg jó pár patch is.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Shadowguard
#53 Shadowguard [4243]
Ez lehet téged nem is érintene Tegnap cirka hat óra alatt egyszer kellett ezt meglépni este 11 óra magasságában és még nyolc előtt kezdtem. Aztán hajnal kettőig toltam, addig nem jelentkezett újra. Ha minden játékkal csak ennyi baj lenne, ami idén megjelenik én boldog ember lennék

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.11. 07:43
Peace
#52 Peace [27874]
"pár óránként kell neki egy restart."

Deszar.....remélem kipofozzák pár hónap alatt, mire lesz rá időm!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.11. 07:27
Shadowguard
#51 Shadowguard [4243]
Nekem az egyet kellene folytatni, de a kettőnek egyelőre jobban érdekel a sztorija. Pedig bizonyos dolgok még jobban is tetszenek vagy kevésbé zavaróak az egyben, de itt viszont érdekel a történet (és jobbak a karakterek is). Vagy legalábbis egy része, a tesó sorsa nem különösebben foglalkoztat, de most éppen egy gyilkost próbálok megtalálni. Tippem van, de az előzővel is melléfogtam. Csak megint rám dobott egy csomó mellékküldetést, így nem lehet haladni
Bár tegnap megharagudtam a játékra, SPOILER
egyik küldetésben egy kislánynak a zenedobozát kellett visszaszerezni, de azt mondta enyém lehet, mert előtte megmentettem, csak ne legyen a banditáknál. Direkt megnéztem a küldetés után, nem volt ott, ahol mondta. Majd cirka 2-3 óra és egy újraindítás* után megjelent és teljesen elszomorodott, hogy én már eladtam a zenedobozt. Rákerestem, tényleg vissza lehetett volna adni és ott kellett volna lennie rögtön... Tiszta rossz érzésem lett, hogy eladtam


*És végre megvan a megoldás a survivor sense problémájára. Már írtam régebben is, hogy néha nem akar működni. Neten írtak több megoldást, de egyik sem hozott kielégítő eredményt. Streamben hallottam viszont, hogy a játék újraindítása megoldja. És valóban, pár óránként kell neki egy restart.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.10. 08:31
Peace
#50 Peace [27874]
Na én azóta se ültem le elé, pedig folytatni kéne. Hátha a mára tervezett film és sorozatok mellé belefér valamennyi játékidő....de addigra meg már indul az esti online co-op...hamar elmegy a nap.

Válasz erre

Shadowguard
#49 Shadowguard [4243]
Volatileokat le kell rugdosni a háztetőről amikor utánad másznak, és egyből halnak az eséstől

Ez gondolom csak az egyre vonatkozik Tegnap megpróbáltam egyet lerúgni a lépcső tetejéről, de nem igazán hatotta meg a dropkick. Csak simán lekapott a levegőből és szétcincált. Kezdem úgy érezni, hogy nem csak a staminát kellett volna fejleszteni.

Viszont egyik árusnál volt íj és ugyan itt nem lehet visszaszerezni a vesszőket és nem is tudok craftolni, csak tüzeset, de nem drága a készítése és a visonkák meg a futkárok egy lövésbe halnak. De annak is megvan a varázsa amikor a goon fölé beállok és a hülye melák csak néz felfelé amíg tűpárnát csinálok belőle.

És azt hiszem kicsit eltört a játék. Elkezdtem csinálni a főszálat, mert a térkép ki van pucolva (ami nincs oda azt írja haladjak előre a történetben), adott a küldetés végén egy első szintű fegyvert... Hát kösz, negyedik szintű cuccaim vannak. De legalább a sztori haladós így

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#48 Peace [27874]
Na álljon meg a menet! Az egy egészen más szitu volt! Be voltam zsongva a CP2077 miatt és idő előtt elsültem. Aki tudott várni 2020 október 29. 15:00 óráig, az tudott is venni RTX 3070-est 186-230k-s áron. Alzánál biztosan, mert onnan többeknek sikerült, volt vagy 8-10 modell raktáron. Viszont most nem sürget semmi, max a saját hülyeségem. Tegnap már majdnem meglepetem magam egy csini Zotac 3080-assal, de fél nap alatt lebeszéltem magamat, hogy tudok én várni őszig.....mondjuk szerintem nem leszek rá képes, de meglátjuk.

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2022.02.09. 17:23
Dark Archon
#47 Dark Archon [11468]
"Remélem lehet majd kapni őket!"

Nem így voltál a mostani generációval is? Mitől lehetne, szerinted lecseng ez az egész sz@r fél év alatt? A bányászláz, az elektromos autók, stb., mindenhez chip kell. Csak az a megoldás, hogy el kell adni a régi kártyát, amíg még jó pénzt fizetnek érte, aztán rádobni 100-200-at.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.08. 06:13
warcat
#46 warcat [2039]
Volatileokat le kell rugdosni a háztetőről amikor utánad másznak, és egyből halnak az eséstől.10-15-öt szoktam kinyírni farmoláskor, aztán azért előbb-utóbb pofáncsap egy a sok közül már és véged.De a loot megmarad.

Válasz erre

Peace
#45 Peace [27874]
Wow!!! Én vagy 8 vesszőt beleállítottam, de csak rohant utánam. Úgyhogy feladtam és sunnyogtam inkább.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.09. 12:13
Shadowguard
#44 Shadowguard [4243]
Két megoldás is van rájuk. Az egyik elég aljas, de hát ezt érdemlik: a toronyhoz közel kell őket beaggrózni és lövöldözni őket a nyíllal. Behátrálsz, elveszti az aggrót, kimész, meglát, elkezd ordítani, addig meg simán fejbe lehet lőni. Azt hiszem két fejlövés kell neki és el is pilled.

A másik megoldáshoz kell pár flare (lehet gyártani is, de a ledobott ládákban is lehet találni) és egy jófajta kézifegyver, felmodolva elektromossággal. Ledobott a flare-t, elkezdene menekülni nekiesel, meggyalázod, amikor rád fordul akkor ledobsz még egy flare-t. 2-3 kelleni szokott neki. Egyébként hasonló megoldással éltem a kettőben is, kapott UV flare-t. Csak ott sokkal hamarabb rámfordult, amikor elkezdtem bántalmazni.

Illetve plusz egy megoldás, van egy challenge, ahol 10 volatile-t kell megölni időre Szerencsére kapsz hozzá fegyvert, duplacsövű sörétesből beleküldöd a két patront és rögtön nyugszik. Ugyanezt el lehet játszani menet közben talált/vett puskával is. Csak ugye a lőszer drága és hangos.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.09. 10:02
Peace
#43 Peace [27874]
Én ezeket a volatile-okat megpróbáltam kinyírni az egyben. Nem haltak meg.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.09. 09:47
Shadowguard
#42 Shadowguard [4243]
Elmúlt két napban csak a második rész pörgött, tegnap már kicsit a sztorit is csináltam Kezd már alakulni a dolog, kellett egy pár szintlépés, hogy tényleg élvezhető legyen a parkour, meglett a dropkick, ami az egyben is a legjobb skill volt, szóval nem annyira rossz ez. És tegnap többszöri nekifutásra sikerült megölnöm az első volatile-omat is, az egyben azért könnyebben meg lehetett oldani. Egy szinttel voltam magasabb, artifact fegyverrel és egy kombóba haltam. Mondjuk csak a trophy kellett belőle, végre már "csak" 2 secbe telik a heal.
Persze a következő éjszakán belefutottam két spéci zombóba is, akik ugyanezt dobják, csak könnyebb megölni őket, szeret engem ez a játék
Csak azok a zavaró kis apróságok ne lennének, amik annyira ki tudnak zökkenteni. Tegnap megint belefutottam ötösikrekbe, bizonyos ellenfelek átütnek a falon, a visonkák howlerek rendszeresen elfelejtenek despawnolni reggel, de tegnap azt is kiszúrtam, hogy a humán ellenfeleknél néha van halál animáció. Ami csak egészen kicsit bugos, volt, hogy a levágott kezű ellenfél a torkát szorongatta és hörgött. Ha nem lenne nem hiányolnám, de ha már van akkor működjön rendesen (ha már végig kell nézni, mert amíg az ellen vonaglik nem lehet lootolni).
De a dropkick is szül érdekes dolgokat, rúgtam keresztül zombit a falon és banditát is töröltem vele a tér-idő kontinuumból

ÉS ha már emlegettem, csak szerintem néz ki sokkal rosszabbul a volatile az egyhez képest? Ott rendesen ijesztő volt, itt meg csak egy szürke zombó. Kemény és instant megöl, de nem ijesztő. De ajánlom a videóból a goont is, konkrétan nevetséges ahogy az kinéz.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#41 Peace [27874]
Konzolon nem is kérdés, hogy csak a 60 FPS jöhet szóba. Bár ott is volt már Rift Apart, ami hozta a 60-at RT-vel. Viszont PC-n ha van esély DLSS-el elérni a 60-at RT mellett, akkor mindenképpen be szoktam kapcsolni.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2022.02.08. 00:21
Peace
#40 Peace [27874]
Saját szememmel kéne látnom mozgásban, de félek, hogy a 2080S megnyeklik tőle. Én is gondolkoztam, hogy vegyek-e most 3080 Ti-t vagy 6900 XT-t, de most már maradok az eredeti tervnél és megvárom az őszi új generációt. Remélem lehet majd kapni őket!

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.07. 23:04
Creativ3Form
#39 Creativ3Form [33858]
Nem parasztvakítás ez tény, elképesztően szebbé tudja tenni egyes játékokat...de mindezek ellenére nálam a stabil és magas FPS szám mindig előnyt fog élvezni az RT-vel szemben. Pl. konzolon is ha elérhető az RT, de teszem azt csak 30FPS társaságában, nincs azaz Isten, hogy abban játszak és ne a fix 60FPS módban.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.07. 10:56
Shadowguard
#38 Shadowguard [4243]
Nah, megnéztem RT módban is, valóban csak D11 alatt futott eddig, különösebben nem is foglalkoztam vele. Felhúztam mindent maxra, bő egy óra alatt nem lettem meggyőzve róla, hogy ez annyi pluszt ad. És egyébként tökéletesen kijött, hogy mennyire sz@rul van optimalizálva a játék. Maxra húzva mindent is tökéletesen fut a föld alatt vagy épületekben a játék, de utcafronton sincs vele baj többnyire. Ellenben például a tetőkön 40-50 között ugrál, mert ugye minden házon nő a fű, aminek hullámozni kell és jep, tényleg minden fűszálnak van árnyéka külön, ha felhúzom maxra. Hát kösz, ez fontos
Ja, meg éjszaka 2 szinttel sötétebb volt minden alapból, amit szerencsére remekül orvosol ha felhúzom a brightnesst.
Viszont találtam érdekes grafikai bugot is, ami D11ben nem volt meg eddig. Cirka minden második-harmadik ellenfél nem esik össze, ha megölöm, hanem állva marad és úgy kell kilootolni. Szóval maradok D11 alatt, majd ha kijön hozzá pár javítás akkor megnézem újra. És addigra lehet aktuális lesz a következő gépcsere, egy 3080Ti van tervben

Hozzáteszem WD Legionnél bekapcsoltam az RT-t, ott tényleg ég és föld volta különbség. Itt közel sem ad annyit hozzá, mint amennyit elvesz.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.07. 10:56
Peace
#37 Peace [27874]
Ezt a videót azok számára ajánlom, akik továbbra is parasztvakításnak tartják az RT-t!!! Egészen elképesztő, hogy 1 vagy 2 RT opció bekapcsolásával, mintha egy egészen más játékot néznénk. Lehet mondogatni, hogy ezt csak akkor látod, ha megállsz nézelődni. Nem! Az egész összkép megváltozik, egyszerűen olyan hangulatot ad látványban a játéknak, hogy csak na! RT kikapcsolásával előző generációs látványt nyújt. Ezért sajnáltam, hogy CP2077 még 1080p-ben is össze**arta magát RT bekapcsolása mellett. És ahogy látom ide is egy RTX 3080 kellene, ha 1440p-ben szeretném élvezni az RT-t DLSS Quality módban.... Remélem normalizálódni fognak a kártyaárak, mert siralmas ez a helyzet.....vagy továbbra is pénzéhesen eladják 7-800k-ért ezeket a kártyákat a bányászoknak és szép lassan megérződik a hatása a PC gamingen. Vagy rájönnek, hogy nem csak a játékosok 1-2%-ának kellene megfelelő kártyához jutni és akkor nem folytatódna a tömeges átpártolás a konzolok irányába...

Válasz erre

Peace
#36 Peace [27874]
Azt nézem, hogy teljesen mind1 mire veszem meg, mert minden esetben el kell engednem megint az RT-t. PS-en mondjuk nem túl szép, ma néztem belőle gameplay-t. PC-n legalább menne full grafikán szépen 1440p-ben RT nélkül, PS-en meg el tudnám adni a lemezt...nehéz kérdés.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.07. 09:54
Shadowguard
#35 Shadowguard [4243]
Én idáig egyetlen grafikai bugba futottam bele 56 óra alatt, van róla képernyőmentés is Ehhez képest a kettő már kétszer hibaüzenet nélkül kivágott az asztalra.

Viszont tegnap sikerült megcsinálni az utolsó parkour challenge-et is este, potom másfél óra volt, előtte begyakoroltam nappal, de éjszaka azért egyedi élmény volt. Viszont amikor a cél előtt egy seccel kiírta, hogy night survived ott felordítottam Mert akkor már nem számít. Lehet ma mégsem a kettő sztorija lesz terítéken, hanem keresek egy térképet és összeszedem a hiányzó collectible cuccokat. A zászló és a szobor annyira nem érdekel, de a szövegekre achi van. Ötletem sincs mennyit hagyhattam el az első térképen, de szerintem elég alapos voltam.
Aztán utána tényleg csak a sztori marad hátra, meg a DLC-kre is rá kellene nézni, ha már így belevettem magam.
Nagy zombók ellen én egyszerű taktikát találtam (ha arra gondolsz, ami az arénában is van): kell egy biztonságos, lehetőleg magaslati pont, ahol nem tud megdobni és egykezes fegyverrel kell dobálni. Ha sikerül fejen találni akkor olyan 2-3 dobás elég neki. Mondjuk egy ideje minden nem humán ellenfél ellen ezt használom. A viralok a sima ütés, de néha a nyílvessző elől is kitérnek, ez elől nem.

Szédülés nálam is megvolt, pedig nekem nincs is tériszonyom. Amikor a rádiótornyokat másztam meg és szabályosan kilengett a játékban az para volt. Meg a híd tetejére is fel kellett mászni egy mellékküldetésben, na ott nem volt vicces lenézni.
Btw, a kettőben valahogy ez sem működik annyira, nem érződik annyira a magasság érzése. Cserébe tippre ott már több halálom volt zuhanás miatt

Peace: Nálam 1920x1200, minden maxon (2080Ti), indításkor kell 10-20 sec mire magára talál a játék, de egyébként nincs akadás. Csak nem valami szép így sem. Bár inkább az egész design nem tetszik. Értem a koncepciót, hogy miért vannak kertek a házak tetején, de attól még hülyén néz ki. A videót nézve az ugrott be, hogy kicsit New Dawn hangulata van az egésznek

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Creativ3Form
#34 Creativ3Form [33858]
Illetve kétszer is belefutottam egy olyan bugba, hogy amikor a második területen, a második térképen kiléptem, majd pár óra múlva folytatni akartam, akkor a játék vissza'szott az első terület legelső, kezdő épületébe. Azaz mehettem végig újra az egész városon és azon a 'rva csatorna rendszeren, hogy visszajussak a második területre.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2022.02.07. 01:36
Creativ3Form
#33 Creativ3Form [33858]
Nnnnnnna, a végére értem az első résznek, ezzel kipipálva egy hiányosságomat. A parkour rész rohadt jó benne, látványos, jól használható, pazar. A közelharc se rossz, a crafting rendszer is tetszett, valamint nagyon jól át volt adva a magasság érzet. Nem egy szakasznál majdnem beszédültem a tériszonyomnak hála. Viszont a sok remek elem és pillanat ellenére, összességében sajnos több volt a "na elmész te a 'rva anyádba" szakasz. A nagy, drabális zombi boss harcok egytől-egyik kikészítettek, de azt is nagyon "szerettem", amikor az adott területen, ahol a küldi volt, rámküldtek egy kisebb zombi hadsereget mondván, hogy mekkora poén lesz. Hát 'rvára nem volt az. A végső boss harc pedig...really? SPOILER
Egy szimpla QTE? RRRRRRRREEEEAAALLLLLLYYYYY?!?!?!
Kíváncsi leszek a második részre, remélem annak a végén azt tudom majd mondani, hogy magasabb volt az élvezhetőségi faktor, mint az "átnyomom a fejlesztők fejét egy sajtreszelőn" érzés.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Peace
#32 Peace [27874]
Ez nem valami szemet gyönyörködtető. DLSS performance módban még éppen elviselhető lenne, de az elég csúnya tud lenni. Még meggondolom, hogy PC-re kellene-e vagy PS-re...

Válasz erre

Shadowguard
#31 Shadowguard [4243]
Nah, bő kilenc óra után már kezd kialakulni a véleményem a második részről. Maradjunk annyiban, hogy az egy jobban tetszik. Vannak megoldások, amik kifejezetten ellenszenvesek meg olyanok, amik papíron jól hangzanak, csak a megvalósítás nem a legjobb.
Remek példa a fertőzés és az arra való figyelmeztetés. Előbbi lehetne egy érdekes játékmechanika, de már most ott tartok, hogy nem igazán kell vele törődni, van bőven elég gombám, ami visszatölti az immunitást. Cserébe minden alkalommal pittyeg, amikor bemegyek egy épületbe. 4-5 óra után már zavaró volt.
Az éjszakára kiürülő lootolható helyekkel kapcsolatban is felemás érzéseim vannak. A kisebb menedékeket ugyanúgy ki lehet takarítani nap közben is, még XP is több jön. A nagyobb karantén állomások viszont életveszélyesek, mert tele vannak az első részből ismerős volatile dögökkel. Amik egyébként nem visszajönnek amikor felkel a nap, hanem visszateleportálnak. Hiába indultam el kifelé, már ott voltak ketten a kijárat előtti teremben. Oké, forduló vissza, de már az előző szinten is ott termett kettő. De legalább a következő éjszakán a zombik nem teremtek vissza. Csak bezártak minden ajtót maguk után
Egyébként a volatile kinézete szerintem visszalépés az előző rész után. Meg a sima ellenfeleké is, az egyben a maszkok miatt nem volt annyira zavaró, hogy Rais emberei is a klóngyárban készültek, de amikor ma 3 tök ugyanolyan szakállas bandita támad rám, akik közül az egyik segítségül hívta még három ikertestvérüket ott felröhögtem

Azt a katyvaszt meg, ami a szintlépésnél van... A parkour és a combat XP úgy jön, mint az egyben. De a skillek nem szinthez vannak kötve, hanem HP-hoz és staminához. Amihez inhibitorokat kell keresgélni, egy szintlépéshez kell három. Szóval nem elég szintet lépni, keresgélni kell ezeket a nyavalyákat is.

Mára elég volt a kettő, megyek vissza az első részbe. Majd holnap folytatom, kicsit ráfekszek a sztorira.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#30 Peace [27874]
Ez így már roppant élvezetes az összeszedhető nyilakkal!!! És meglett a gyógyítás is, D-pad lefelé gomb.

Válasz erre

Előzmény: Peace 2022.02.06. 10:39
Peace
#29 Peace [27874]
Jó ez az íj! Két dolog zavar eddig. Nem tudok medkit-et gyorsgombra (kontroller) programozni és google-ben sem találtam rá megoldást. A másik, hogy nem tudok zoom-olni nyíl kilövés előtt. Megfeszíteni lehet és lőni. Ennyi.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.05. 20:32
Peace
#28 Peace [27874]
Na meglesem azt az íjat akkor.

Válasz erre

Előzmény: Shadowguard 2022.02.05. 20:32
Shadowguard
#27 Shadowguard [4243]
Na, ha már van topicja akkor mégse a másikat írjuk tele

Végre rájöttem az Old Townos melákok ellen a megoldásra, csak meg kell dobálni baseball ütővel és borul is. Más kérdés, hogy annyi viral özönlik folyamatosan, hogy elképesztő...

Peace: Csak egy tipp, nem tudom milyen csomagod van, de ha megvan a Following DLC és a Harran Ranger bundle akkor mindenképpen craftold le az íjat A nyílvesszőket vissza is lehet szerezni, a humánok nagy részének elég egy fejlövés, a kalapácsos bengáknak maximum kettő és ha jönnek a köpők azoknak is elég egy vessző.
Mellé még csendes is, nem fenyeget az a veszély, hogy odacsalja a fél város zombi állományát.

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...

Válasz erre

Peace
#26 Peace [27874]
A nagy dög kalapácsos megölésére van valami jó módszer? Az összes molotovot és shurikent hozzávágtam már, aztán 5ször meghaltam, mert mindig visszarohantam csapkodni a fejét, majd egyszer csak eldőlt. De ez így nagyon gáz. Az sem igazán hatja meg, ha felrobban mellette egy benzines hordó.......

Válasz erre

subject17
#25 subject17 [6524]
Hja, természetesen plothole, nem loophole, nem kéne háromkor írnom.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: subject17 2015.02.03. 02:56
subject17
#24 subject17 [6524]
Hát ez most felcseszett.
Múzeumos küldetés, 70% körül:

SPOILER
Ez a "választani kell, hogy melyikünk éli túl" dolog talán működhetett volna... Ha nem teszünk el játék elején egy adag antizint, amikor az összes többit elégetjük. Ha már semmire nem használtuk fel a számtalan lihegős szenvedésünk során, gondoltam csak előhúzzuk, mielőtt Jade zombivá válik. Lófaszt. Vagy én nem figyeltem, vagy ez egy hatalmas loophole. Legalább találná meg ez az idióta Crane egy későbbi cutscene keretében, hogy "vazz megmenthettem volna". Bah.

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Sityi
#23 Sityi [1615]
Kis meglepetéssel készülünk a játék kapcsán - érdemes lesz figyelni a YouTube csatornánkat!

Válasz erre

Skorpio90
#22 Skorpio90 [5506]
Nem bírtam ki, greenmangamingen megvettem Ráadásul a Ryse is akciósan volt, az is beficcent.

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Válasz erre

SolidSnakeGH
#21 SolidSnakeGH [806]
Köszi a linket, így már világosabb a történet.
Jó dolog, hogy a technológia már ilyet enged meg, azonban tényleg totál felesleges azonos részletességi szinttel lerenderelni távoli objektumokat.

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2015.01.29. 16:43
subject17
#20 subject17 [6524]
Én azzal nagyon keveset játszottam, nem jött be egyáltalán. Megölhetetlen zombival én még nem találkoztam eddig (sztori 25%), éjszakaiakat is ki lehet könnyen játszani. Bár én zombik esetében alapban nem vagyok szívbajos, lehet, hogy másnak ez már félelmetes.

Másféle ugrálós zombik egyébként nappal is vannak, ha hangzavart csinálsz, na azok nagyon idegesítőek. (Félreugrálnak az ütéseid elől, és hiába futsz el, folyton megjelennek újra.)

I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2015.01.29. 09:22

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.