Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» JátszóDome: Cuphead [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: JátszóDome: Cuphead
Breaker vendégszereplésével estünk neki a Cupheadnek, ám nem jutottunk túl messzire...

Cuphead

Cuphead
A legutóbbi Cuphead cikkek, hírek
53266 levél
Válasz 22.08.27. 20:47 #61
Barthezz
Jólvan, hajár akkor! A legélvezetesebb résznél vagy, ha King Dice-nál tartasz. Nah meg még ott van neked a DLC is, ami még rátesz az alapjátékra is játékélményben és nehézségben is. Csak annyit mondok, hogy Moonshine Mob.

Én pedig most szereztem meg a P rankot minden run & gun pályán és így meglettek a black & white és vintage filterek. A 3. sziget két run & gun-ja volt már csak hátra. A kikötős Perilous Perils izzasztott meg a legjobban, még a divine relic-kel is brutál nehéz volt, az utolsó, polip hátán utazós végtelen hosszúságú rész miatt. Ez a szakasz Chalice-szel nem lett volna olyan nehéz, de vele meg eljutni idáig volt az és alig maradt életem a végére, így maradt mégis Mugman a divine relic-kel, akivel lehozható volt szinte hibátlanul a polipos részig a pálya. Ellenben a másik run & gun, az ókori görög Rugged Ridge viszont pont hogy Cuphead-del / Mugman-nel volt full esélytelen. Az első szakasz se ment velük, hiába a smoke dash, ráadásul itt parryzni sem lehetett, hogy a divine relic-et ki tudjam használni. Ellenben Chalice-re váltva meg szinte gyerekjáték volt, az első rész volt így is a legnehezebb, de a képességei pont kellettek mind ide, a többi rész meg simán ment vele, még maradt is 2 HP-m a célba érve. Mondjuk ez egy platformozós pálya volt nagyon, abban meg dupla ugrással mindig jó vagyok.

Apropó, itt a 2. évad a Cuphead Show-ból is, az első részt már meg is néztem és ki volt benne? Pont a polip az említett run & gun pályáról.

Így most már a magam elé kitűzött plusz célt is teljesítettem, így pihenőre teszem a játékot, aztán később lehet, hogy belevágok az A rankok megszerzésébe, illetve a Chalice-szel való kijátszásba a még hiányzó 2 filterért.
3684 levél
Válasz 22.08.25. 11:53 #60
Shadowguard
Majd hétvégén tervezem folytatni, kicsit zsúfolt volt az utóbbi két hét. Közbejött egy egyébként betervezett Pókember, aztán egy teljesen váratlan Thymesia is beesett és utána még befejeztem a Yakuza 7-et is. Már nem sok volt belőle, de Póki miatt az is félbemaradt. Még két achi hiányzik onnan, de az guide alapján minimum 15-20 óra grind lesz, úgyhogy megmarad másodlagos játéknak.

Jó lenne haladni ezzel is a hétvégén, mert lassan megint eléggé el leszek havazva megjelenésekkel...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
53266 levél
Válasz 22.08.25. 10:08 #59
Barthezz
Glumstone-nál én is a Converge-et használtam, az utolsó fázisra pedig a Chaser-t (akkor még nem volt meg a Crackshot-om). Ezen kívül a Converge-t még a Moonshine Mob első fázisában tudtam jól használni váltakozva a Chaser-rel, majd miután végre megvettem a Crackshot-ot, azzal aztán minden pályán alapfegyverem is lett. A Howling Aces-t, a secret boss-t, valamint a főboss Saltbakert végig ezzel nyomtam le, a 2. fegyvert nem is használtam ezeken a bossokon, míg Mortimer Freeze-nél a Spread-del váltogattam, oda ennek a kettőnek a kombója és folyamatos váltogatása tökéletes volt. Érdekes, hogy a Twist Up-ot egyszer sem használtam, a DLC-s újdonságok közül egyedül ezzel nem tudtam mit kezdeni.

Amúgy Shadow nagyon eltűnt egy ideje a topicból, szóval Shadow ha olvasod: Végigjátszottad végül?
1709 levél
Válasz 22.08.23. 11:52 #58
SMBX-fan
Valóban érdekes hogy a DLC mennyire megkönnyíti az alap játékot.
A Converge pl. alapvetően egy gyenge lövés, viszont áthatol a kisebb ellenségeken, így a Phantom Express-en és a Glumstone-on nagyon jól jön. (de a bohócnál is szerintem sokat segíthet)
A Crackshot nyilvánvalóan az egyik legjobb fegyver, kb. csak a Roundabout és a Charged az ami felülkerekedik rajta.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.23. 10:12 #57
Barthezz
Nah jó, persze, el is felejtettem, hogy te S-rankoztad a bossokat, így neked tényleg nem kihívás egyik sem. Én azért messze nem vagyok ennyire pro, örülök, hogy végig tudtam játszani, ez is nagy fegyvertény ebben a játékban.

A Phantom Express-en az első fázis valóban könnyű, a második szintén nem nehéz, de a 3-ikon és a 4-iken nagyon sokat szívtam. A 4. brutál nehéz, a 3. meg szerencsétől függ, ha pont rossz oldalon vagy középen vagy a kocsival, az kb. instant halál és ugye néha ráesik egy projectile, ha nem figyelsz még arra is és elmozdítja, hiába lennél jó helyen. A 4. fázis pedig brutál. Anno ez volt a bajom vele, hogy már nagyon untam az első 2 fázist mindig újra és újra megcsinálni, nagyon időigényes volt és így kevesebbet tudtam a 3-ikat, de főleg a 4-iket gyakorolni.

A Cursed relic / Divine Relic random fegyverváltásában valóban pozitívum, hogy így egyszerre 3-4 erős fegyverhez is hozzáférsz, a bajom inkább az vele, hogy néha nagyon szerencsétlenül sorsol és pl. az istennek sem akar crackshotra váltani, amikor az kellene épp. Amíg meg szarakodok a fegyverváltással, idővel nem figyelek és megsérülök. Nem beszélve azokról a bossokról, ahol annyit kell mozogni, hogy kizárólag a crackshot vagy a chaser jó ellenük. De a Divine relic így is brutál erős, örülök, hogy már a táramban van. Persze jó lenne idővel egy újabb DLC is, ahol konkrétan a fő előrejutásban is kihasználhatnám.

Amúgy nekem a crackshot vált a kedvencemmé, ugyanis az alapsebzése nem gyengébb a chaser-rel ellentétben, így ha van lehetőség, tudok vele célozni, ha meg nem, akkor a szétszakadó lövedékei is biztosan célba érnek. Az EX-e meg szintén az abszolút kedvencem az ajándék parry lehetőség miatt, Heart ring-gel kombinálva nagyon gyorsan fel lehet vele tápolni a HP-t 5-re, 6-ra. Divine relic esetén is ugyanez, csak ott ugye szerencsétől függ, hogy milyen gyakran kapod meg, de amint jön, lövök is vele egy EX-et a parry miatt.

Még gondolkodom rajta, hogy harcba szálljak-e a black & white-on kívül a 2 strip filterért is. A Divine relic-et és Chalice-t váltogatva sztem az alapjáték bossait újra játszva meg tudnám már őket A rank-re csinálni. Csak hát ott a sárkány, a szemetebb repülős boss-ok, a Phantom Express, vagy a köcsög bohóc, akikkel semmi kedvem még egyszer megütközni, még így feltápolva sem. De lehet, hogy náluk bevetem Djimmi segítségét, 8-9 HP-vel azért már remélhetőleg minden boss lehozható A rank-re, vagy legalább A mínuszra, a crackshot pedig segít a parryzésben azoknál a bossosknál, ahol amúgy nem nagyon lehet parryzni. Tök furcsa, menyire megváltoztatják a DLC-s újdonságok az alapjáték mechanikáját is és mennyivel több taktika alkalmazható így.
1709 levél
Válasz 22.08.23. 00:15 #56
SMBX-fan
Phantom Express-en Cursed Relic? Nos van egy olyan fegyver amit úgy hívnak Converge, és az 1. fázis kb. vicc kategória vele. (parry-ket meg nagyon könnyű felvinni az első fázisban)
A 2. fázis alapból kifejezetten könnyű.
A 3. fázisnál csak az a lényeg hogy minél többet legyél középen, a 4. fázisra meg már van elég HP.
Meg öm, S-rank után a Cursed Relic használata kb. semmiség volt, ugyanis a Charged-on kívül minden lövés része volt az arzenálnak. (egész jó buli az hogy a Crackshot-Converge-Roundabout mind elérhetőek voltak)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.21. 17:03 #55
Barthezz
A Phantom Express ötlete honnan jött Cursed relic-kel? Te mazochista állat.

Nekem a repülős boss-ok nem mentek vele Cursed-del, ezekhez nekem az alapjátékban is mindig kellett 5 HP, mert rengeteg projectile van mindegyiken és könnyű sérülni. Cagney Carnation-t próbálgattam nagyon sokáig a Cursed Relic-kel, de nem ment ő sem, a random fegyverek nagyon bezavartak és az is, hogy ebben a fight-ban az összes közül is nagyon random minden, ezerféle projectile jöhet, ráadásul parryzni sem lehet benne normálisan, ami a Cursed Relic-nél kulcsfontosságú. Werner Werman és Tom pedig valóban nem voltak nehezek, de 1 HP-val kezdve ezek sem mentek, mert ezeken sem igazán lehet jól parryzni. Igaz, Ribby & Croaks-on sem, de az begyakorolható teljesen sérülésmentesen*, plusz ha végre crackshot-ra vált, azonnal lövök egy EX-et és parryzek, máris plusz 1 HP.

* Mondjuk vicces, hogy abban a topicban vagyunk továbbra is és mondjuk rá, hogy könnyű, ahol szegény GeryG órákig szenvedett ezen a boss-on.
1709 levél
Válasz 22.08.21. 16:19 #54
SMBX-fan
Én személy szerint a Root Pack, Goopy le Grande, Cagney Carnation, Wally Warbles, Captain Brineybeard, Sally Stageplay, Werner Werman, Phantom Express bossokkal vittem fel a Divine Relic pontokat.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.21. 15:37 #53
Barthezz
Egyébként ezt a leírást használtam segítségül a Divine relic megszerzéséhez, mivel a játék természetesen ennek a szabályait sem mondja el, szóval igen nagy segítség volt a megfelelő boss-ok megtervezéséhez. King Dice sub-bossainak legyőzése esetén azonnal jár a pont, nem kell végigcsinálni és legyőzni King Dice-t, ráadásul jó mező sorsolással itt szerezhetők plusz HP-k is, ezért bárkinek tudom ajánlani, hogy itt tápolja fel a Cursed relic pontjait.
53266 levél
Válasz 22.08.21. 15:26 #52
Barthezz
A mai nap végre sikerült megszereznem a Divine Relic-et, el sem hiszem. Ezzel az egyik végigjátszás után kitűzött célomat teljesítettem, most pedig jöhet a következő a cél: Az összes run & gun pályán a P rank és ezzel a pacifist achievement megszerzése. A Divine relic kimondottan jól is jön ehhez: Mivel a P rankhez tilos lőni, nem zavar be a random fegyverváltás, az előnyei viszont óriásiak: Smoke Bomb és Heart Ring egyszerre, így 6 parryzés után 6 életem van + a 2-es super miatt egy sérthetetlenséget is ellőhetek + a smoke bomb szintén elengedhetetlen a P rank-hez. Persze Chalice-szel is könnyítés már a P rank, az 1-es szigeten még vele szereztem P-ket korábban, de a Divine relic-kel még inkább megoldhatóbb a második két sziget. Így most a 2-es szigeten is meglett mindkét P rank, már csak a 3. van hátra.

A Divine relic-hez pedig a következő boss-okat választottam, akiket a Cursed relic-kel győztem le, hátha másnak is segít (cursed relic tulajdonságai: 1 HP, random fegyverek, de parry-k után időnként 1-2 HP szerezhető a heart ring-hez hasonlóan, csak ritkábban, de egyre több boss-t legyőzve egyre kevesebb parry után):

1-es szigetről:
- Root Pack (ez magától értetődő volt) (2 pont)
- Goopy De La Grande (2 pont)
- Ribby & Croaks (sikerült a tigrises pörgetés lehozását is begyakorlom sérülés nélkül) (2 pont)

4-es szigetről:
- King Dice 7 sub-bossa (ezekért külön-külön jár 1-1 pont), a brutál nehéz majmot és a smoke bomb nélkül esélytelen Pirouletta-t hagytam csak ki

Ezzel így volt 13 pontom, míg a Divine Relic-hez 16 kell. Nem nagyon ment más boss a Cursed relic-kel, úgyhogy húztam egy olyat, hogy:

DLC sziget:
- repülő kutyák (3 pont)

Így pont meglett a 16 pont és a Divine relic. A DLC-s repülő kutyák ideális volt, mert sokat lehet parryzni, így az 1 élet feltornázható 3-ra és az egész játék egyik legkönnyebb boss-a sztem, ellenben 3 pontot ér a Divine relic-hez.

Ha esetleg még jönne DLC, akkor a Divine relic elég sokat segíthet benne, szóval kicsit előre is dolgoztam ezzel. Ugyan a random fegyverváltás zavaró, de ilyenkor gyorsan váltani kell addig, amíg megfelelő weapon nem jön és az tartani, amíg lehet, ellenben az, hogy egyesít 4 charm-ot, köztük a két legerősebbet (Smoke bomb és Heart ring), brutál erőssé teszi (de a Coffe charm is remek pluszban, a Whetstone pedig kimenthet egy-egy szorult helyzetből).
53266 levél
Válasz 22.08.07. 14:04 #51
Barthezz
Hát igen, King Dice esetén az a kulcs, miután megtanultad a kocka parryzését irányítani, hogy nem szabad, hogy elcsábítsanak az extra életes mezők, hanem fix 3 sub-bosst kell választanod, akiket sérülés nélkül le tudsz hozni. Ha szarul sorsolja ki az extra healtheket, célszerű rögtön az elején újrakezdeni. A lényeg, hogy mire eljutsz King Dice-hoz, legyen kb. 5-6 HP-d (nekem legalábbis a kártyalapok hibátlan parryzése nem ment és szinte minden körben sérültem). Mivel most már van DLC, a Heart ring charm-mal sztem gyerekjáték, anélkül a +1 heart charm javasolt, mert az kevésbé gyengíti a lövést. Smoke bomb azért nem szükséges, mert bár vele a nyúl és a rulett gyerekjáték, ezek a bossok skippelhetők és inkább érdemes több életet adó charmot vinni.

A legjobb mini-boss választás sztem a zseton, dominó, biliárd-golyó 3-as. Ezek a sub-boss-ok simán hozhatók sérülés nélkül (a zseton kiváltható a szivarral is, de azt jobban be kell gyakorolni és nagyobb az esély megsérülni a hülye cikázó tűzgömbök miatt) és ha folyton újrakezded a legelején egy kedvező +heart sorsolásig, simán kaphatsz + 1-2-3 életet is (jó, utóbbira matematikailag nagyon kicsi az esély). A Heart ring esetén ugyebár 6 parry után még + 3 HP jár, feltankolva élettel pedig, ha a supert is King Dice-ra tartogatod, akár úgy is legyőzhető, ha minden kártyázásnál sérülsz. Szóval sztem nem olyan nehéz boss, ha begyakorlod a sub-bossokat és mindig ugyanazokat választod. A nehézség inkább az, hogy ez a bossfight messze a leghosszabb és 4 percen át folyamatosan maximumon kell koncentrálni.

A sub-bososk közül az alkoholt én is mindig kerültem, ott simán el is lehet vérezni, nemcsak megsérülni párszor, a nyuszi szintén nem ajánlott, mert mindkét támadása esetén könnyű elrontani a kitérést (a parryzés itt elég nehéz). A majom pedig szintén kerülendő, mert irreálisan hosszú a fight és ennyi idő alatt könnyű megsérülni, ráadásul néha brutál gyorsan mozog. A rulett balerina smoke dash-sel könnyű, anélkül viszont megvan a sérülés kockázata, a ló pedig az időnként alulról jövő szellemek miatt nem ajánlott, arról a projectile-ról nagyon könnyű elfeledkezni.
3684 levél
Válasz 22.08.07. 13:31 #50
Shadowguard
Remek, az jó program lesz jövő hétre A harmadik sziget kész, mindenhol meglett a legalább A-, egy coin elmaradt, de azt megkerestem. Most már csak a kockafejet kellene legyőznöm. De én ehhez nem aludtam most eleget... Az már kb. megvan hogy kell ugrani, most már csak egy kis szerencse kellene, mert vannak olyan mezők, amikre egyszerűen nem vagyok hajlandó menni.
Egyes, hetes fixen halál, a négyes se feltétlen éri meg, a majomban még nem vagyok biztos. A nyúl se lenne rossz az ötösön, de a koponyás körnél van egy amire még nem jöttem rá, hogy lehet kikerülni -.-" Szóval az ideális az lenne, ha a nekem kellő pályákra pakolná az extra életeket, de persze nincs ilyen szerencsém... Az utolsó ötből négyszer az egyes mezőn volt, azt ugrom is át
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
53266 levél
Válasz 22.08.07. 12:07 #49
Barthezz
Minden boss újrajátszható akárhányszor, szóval nyugodtan válaszd először a gonosz befejezést. Úgy nem is fogja teljesítettnek jelezni a Devil-t és rankot sem rendel hozzá.
3684 levél
Válasz 22.08.07. 12:00 #48
Shadowguard
Igen, kicsit felbosszantottam magam ezen, de ha azt nézem annyira nem is tartott sokáig visszaszerezni a progress-t. Bár persze jobb lett volna, ha nem. Nekem ilyen mentésvesztésem utoljára a Mad Max-ben volt, áramszünet miatt, de akkor még "demo" változatokkal játszottam, azt hittem pont ilyenek miatt lenne a felhő, hogy ne vesszenek el a mentések -.-"

Annyi csalás volt most ebben, hogy elsőre direkt nem használtam Chalice-t és a crackshotot is csak egy pályán, most direkt rámentem, hogy minnél előbb meglegyen és a leányzót is felvettem. Repülős bossokra és run&gun pályákra jó. Meg a színházas pályánál tettem vele egy próbát, meg akartam csinálni a titkos fázist, de azt inkább elengedtem.

Viszont egy kérdés a végéhez: elvileg ugye két befejezés van. Ha az egyiket kiválasztom attól még utána meg tudom csinálni a másikat is? Vagy mentsem ki előtte az állást? Azért harmadjára már nem akarok végigszaladni rajta
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
53266 levél
Válasz 22.08.07. 07:41 #47
Barthezz
Nah nem semmi ez a düh-runod. A mentést én minden játék esetén rendszeresen másolom ki magamnak. Anno pont a sárkánynál kellett visszatennem, mert nem volt pénzem a lobberre, amikor youtube-videoból megtudtam, hogy az kell, így az utolsó vásárlást visszacsináltam. Bár igazából skippelhettem volna a bosst simple módban, majd a 3. szigeten pénzt gyűjtve a lobberrel visszamehettem volna újra rá megszerezni a lelkét, csak valahogy ez nem jutott akkor eszembe.

Nekem a Phantom Express a 3-4. fázis miatt volt nehéz. Az első 2 begyakorolható volt sérülés nélkül, de a 3., majd főleg a 4. felvonás... És az volt bennük az idegesítő, hogy mindig el kellett jutni újra és újra elölről kezdve oda. A hullámvasút bohóc szintén azért idegelt ki, mert a 4. fázis volt nagyon szívatós és rengeteg idő volt újra és újra eljutni oda.

Crackshot meg a legjobb fegyver a játékban (gyakorlatilag a chaser kombinálva az alap peashooterrel, a crack előtt normál sebzést okozva, ráadásul az EX shot-ja az egyik legjobb EX a játékban) és Chalice is rengeteg plusz lehetőséget ad, szóval a DLC kijövetele után ezekkel az alapjáték is könnyebb lett.

P ranknál ahogy SMBX is írta, a smoke bomb az egyik lehetőség, Chalice-szel pedig az invisible roll. De jó megoldás superként a sérthetetlenség is és a mini bossoknál aktiválva egyszerűen átmenni rajtuk. De szintén ahogy SMBX is írta, lehet sérülni is, szóval 1 HP is beáldozható az ilyen helyeken. Chalice esetén eleve 4 HP-vel indulunk és neki a super II is egy plusz HP-t ad, ezért vele nekem könnyebb is a P-rank megszerzése. (Plusz a dupla ugrása is nagyon jól jön.) Ami viszont nem válik be, az a Djimmi-s dupla HP cheat, ekkor ugyanis nem adja meg a P-rankot, viszont a cursed relicknél szerencsére nem büntet a játék, ha használod.

A random platformos pályákra pedig a super II-t vidd, az kisegít a lehetetlen helyzetekből. A DLC-ben elég sok bossnál van ilyen fázis, szóval legtöbbet ott ezt a supert használtam.

Amúgy nekem anno a méhkirálynő lett meg elég hamar, utána olvastam, mennyien szívnak vele, szóval valószínűleg bemákoltam. A Tom és Sally Stageplay pedig tényleg pihenők a 3. szigeten a többi bosshoz képest. A DLC-ben a repülő kutyás pálya, ami egy hasonló kis lazítás.
3684 levél
Válasz 22.08.07. 07:09 #46
Shadowguard
Nah és akkor most, hogy jól felmérgeltem magam az egészen és nem bírtam aludni, eljutottam majdnem ugyanoda ahol előtte voltam (cirka 3és fél óra volt). A két repülős pálya és az egyik run&gun hiányzik csak. A második szigeten is megcsináltam mindent legalább A--ra, hogy ott rohadjon meg a Baroness is a cukraival együtt.
A legtöbbet természetesen másodjára is a sárkánnyal szívtam, az Expressz így, hogy néztem videót és nem tudott meglepni negyedikre lement. A mentést biztos, ami tuti eltettem külön is, engem mégegyszer nem fog megszívatni ez a mocsok
Most pedig elmegyek aludni, mert nah...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3684 levél
Válasz 22.08.07. 02:30 #45
Shadowguard
Na jó... Akkor most van ki az összes f@szom a játékkal. Harmadik sziget majdnem kész volt, egyedül a Phantom Express maradt meg, gondoltam azzal nem vacakolok már. De azért csak birizgálta a fantáziám, megnéztem egy videót róla.
Na mondom az alapján nem is olyan vészes, meglesem... Visszalépek a játékba és... a mentés eltűnt. Kicsit rákerestem, a megjelenés óta hajlamos erre a játék, a steamen a legutolsó ezzel kapcsolatos téma alig másfél hetes... Alszok rá egyet, de 99%, hogy erre megy az uninstall.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1709 levél
Válasz 22.08.07. 00:35 #44
SMBX-fan
Általában smoke bomb a megoldás.
Illetve P-ranknál nem elvárás a sebzés nélküli teljesítés iirc, csak S-ranknál.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
3684 levél
Válasz 22.08.07. 00:16 #43
Shadowguard
A bohóc nekem valami triviálisan könnyű volt Egyedül az utolsó fázis volt egy kicsit nehezebb, de azt se mondanám annyira vészesnek. A következő szigeten a méhkirálynő már inkább, ott sokadik nekifutásra kapott is egy Alt+F4-et a játék. De rájöttem, engem ezek a random platformeres pályák idegesítenek fel. A sárkány a felhőkkel meg a kaptár (eddig). Ahhoz képest a kalóz valami öt halálból lement, elsőre simán elmentem az utolsó fázisig, oda kellett kis gyakorlás, de egy sérüléssel sikerült. A helyi Tom is hasonlóan hamar meglett, az első fázis volt csak szenvedős az ágyúval, utána adta magát

A fő bajom a kaptárban is a szerencsefaktor. Mikor nincs platform, amire biztonságosan lehetne ugrani. Jobban ki tudnék békülni ezekkel, ha be lehetne gyakorolni...
Meg a mechanikával van még bajom, az ulti igazán adhatna legalább egy minimális sebezhetetlenséget.
Másfelől elfelejtettem elküldeni a hsz-t két órával ezelőtt és közben megvettem a crackshotot... Aztán rá is jöttem, hogy ez DLC-fegyver az achi után... Na ezzel a kaptár valami triviálisan egyszerű, igazi cheat, nem is tudom használjam-e

Viszont a P-rankot néztem én is achi miatt... Na azt most konkrétan hogy? Vannak részek, ahol addig nem enged tovább, amíg meg nem ölöd a veled szemben álló ellenfelet. Vagy az egy idő után automatikusan eltűnik?
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1709 levél
Válasz 22.08.06. 23:05 #42
SMBX-fan
Cursed relic kapcsán: ó szóval azért 294% a Cupheadem! (ja meg végre megvan minden S-rank, bár nem a klasszikus módon, mert a Parry for HP-vel kb. van 3 sebzési lehetőség a repcsis bossoknál, de Ms. Chalice is ad 1 extra HP wiggle roomot)

Regularon meg csak nem lesz nehéz néhány bosst kiütni.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.06. 20:36 #41
Barthezz
Nah gratula! ^^ Pont ez a jó ebben a játékban, hogy elsőre, másodszorra, de még tizedszerre is minden boss esélytelennek tűnik, aztán végül kiismeri az ember és egyre tovább jut, amíg már csak egy hajszál hiányzik a sikerhez az utólagos csík alapján és végül összejön. Ahogy te is írtad, hogy feladod, mégis újra próbáltad. A sárkányt anno én is eltettem egy napra pihenni, majd következő nap tök hamar sikerült. A Phantom Express lesz ilyen még, aminek az utolsó fázisa brutál nehéz, valamint a repülős bossok okozhatnak még komolyabb fejfájást. Ha ezeken túl vagy, akkor meglesz a játék, a végső 2 boss, King Dice és a Devil nem ennyire nehezek már, persze könnyűnek sem mondhatók, de nekem mindkettő jóval hamarabb meglett, mint a sárkány vagy a vonat. King Dice miatt pedig megéri bármilyen szenvedést, hogy végül harcolhass vele, mert életemben nem láttam még ennyire ötletes, összetett és rengeteg taktikázásra lehetőséget adó bossfight-ot (elsőre tűnik csak esélytelennek).

A DLC-ben pedig a Moonshine Mob, ami a sárkányhoz hasonló nehézségű, ha az megvan, akkor a DLC is megvan gyakorlatilag. A végső boss ott sztem nem is olyan nehéz.

Szóval ne add fel. Anno 2017-ben az esélytelenek nyugalmával vágtam neki, hátha 1-2 boss és 1-2 run & gun pálya meglesz, aztán abbahagyom, ha már túllő a szívatás minden határon. Végül annyira beszippantott, hogy meg sem álltam a végéig és életem egyik legkedvencebb játékaként tartom azóta is számon. Kontroller törést pedig max. ez a 3 boss tud kiváltani sztem (sárkány, Phantom Express, Moonshine Mob, esetleg a hullámvasút bohóc, de rajta már túlvagy).

Egyébként továbbra sem hagytam abba a DLC végigjátszása után sem, ugyanis megpróbálom P rank-re csinálni az alapjáték run & gun pályáit (azaz minden ellenfelet életben hagyva végigmenni rajtuk). A DLC-ben hozzáadott Ms. Chalice-szel sokkal jobban megy. Másrészt elkezdtem a DLC-s cursed relic divine relic-ké alakításán is dolgozni, de ezt lehet elengedem, mert meghaladja a képességeimet az 1 HP-vel (vagy a Djimmi-s trükköt itt kivételesen használva 2 HP-vel) indulás, a charmok hiánya és a random fegyverek. A Root Pack és Goopy De La Grande sikerült egyedül ezekkel a feltételekkel, a többi boss nagyjából esélytelen így még az 1-es szigeten is.
3684 levél
Válasz 22.08.06. 15:09 #40
Shadowguard
Én még nagyon kölyökkoromban egy billentyűzetet törtem ketté Pedig csak egyszer csaptam rá a tetejére. Egy jó ideje inkább kikáromkodom magamból, nem is feltétlen kell hozzá ilyen játék. A Dying Light éjszakai futkosásai alatt például konstans káromkodtam, de az AC-k alatt is elég gyakran ekéztem a programozókat. Bár ott inkább a bugok meg a nehézkes irányítás miatt
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3231 levél
Válasz 22.08.06. 15:03 #39
jawsika
Ez a Cuphead az, amiből láttam 3 percet és mondtam azt azonnal, hogy kösznem. Áh, életemben nem törtem sem egeret, sem kontrollert, de ez kihozná azonnal.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
3684 levél
Válasz 22.08.06. 15:00 #38
Shadowguard
Én ezt elengedem szerintem, ehhez a sz@rhoz nekem nincs türelmem. Vagy ki vagyok öregedve vagy a franc se tudja, de botrány az utolsó fázis mennyire nem megy és csak az. Direkt számoltam már, most zsinórban tízszer jutottam át, hétszer sérülés nélkül és egyszerűen nem megy. Próbáltam azt is, hogy megvárom amíg lángszórózik, addig nem lövök csak kerülgetem a golyóit, de a hülye villámnál sokszor benézem így is, mellé meg rengeteg időbe telik így is..
Hiába szórakozok a lobberrel, az se ér sokkal többet. A végén megy el úgy is. És valahogy próbálkozni sincs már kedvem, egy souls játékban hajt, hogy sikerüljön, itt csak rohadtul idegesít.

Szerk.: Vaaaaagy csak ki kellett írni magamból... Hsz utáni első try
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
53266 levél
Válasz 22.08.02. 23:53 #37
Barthezz
Jaja, Saltbaker expertet néztem youtube-on, ott két tűzgolyó van egyszerre az 1. és 2.- fázisban. Az vmi brutál lehet úgy.
1709 levél
Válasz 22.08.02. 23:35 #36
SMBX-fan
Hát ja, a Moonshine Mob-nál az időkorlát valami brutális. (főleg úgy hogy még 3 parry-t össze is kell gyűjteni, mert a hordókat és a hangyász nyelvét nem számolja, csak a rendőrfánkokat és a csiga lövedékeit számítja be.

A kutyáknál a lényeg az hogy a rejtett fázist idézt elő, mivel azt egy picit gyorsabban lehet teljesíteni, és könnyebb is. (S-rankhoz persze)

Mortimer Freeze-nél viszont a 2. fázisban elég brutálisak a különbségek a két fokozat között. (az egyik támadás viszont könnyebb, mert Ms. Chalice gurulása hatékonyabbk, ugyanis amikor gurul a hűtűszörny, akkor azt Experten nagyobb sebességgel teszi) Viszont Mortimernél az időkorlát nem annyira releváns, ha Roundaboutot használsz, sőt akkor pláne jó vagy, ha Charged.

Glumstone, Esther és Saltbaker viszont elég durvák Experten.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.02. 22:45 #35
Barthezz
Fúh hát gratula, nekem bőven elég regular-on a teljesítés, bármilyen rankkal. Bár a Moonshine Mob kivételével mindegyik sikerült B-re vagy A mínuszra, a bogár-kommandó lett egyedül B-, számomra a legutáltabb boss ő volt a DLC-ben. Amúgy megnéztem youtube-on az expert Monnshine Mob-ot és nem láttam én sem különbséget a regular-hoz képest. De ezt 2 percen belülre hozni brutál nehéz lehet, nálam 2:41 volt, megnéztem az előbb. Viszont amire büszke vagyok időmre, az az Esther Winchester 1:27. ^^
1709 levél
Válasz 22.08.02. 18:17 #34
SMBX-fan
Mazochizmus felsőfokon: Moonshine Mob és Howling Aces S-rank pipa. (azaz 2 percen belül 3 vagy több HP-val, 3 parry-val és 6 super felhasználásával nyerni Experten)

Most Glumstone-nal próbálkozok és hát... az Expert fokozat brutális. (nem véletlenül kezdtem a Moonshine Mob-bal az expertet, mivel ott van a legkisebb különbség a regular és az expert között, a Howling Aces esetében pedig a rejtett fázis könnyebb mint az alap)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.08.01. 10:23 #33
Barthezz
Köszi! Egyelőre továbbra is LEGO SW-zem, most 50%-os teljesítésnél járok benne az 5. epizód végénél. Szóval még elleszek ezzel egy ideig, a Cuphead DLC egy kis kitérő volt közben. De ha a 6. epizóddal megleszek és kimaxolom annak a helyszíneit is, az új trilógia előtt sztem beiktatom a Kao The Kangaroo-t, ami egy az egyben a Crash Bandicoot és a Super Lucky's Tale ötvözetének tűnik, aztán folytatom a LEGO SW-t. Mire befejezem, addigra meg pont ki fog jönni a Plague Tale: Requiem.

Shadow: Nah, szuper, hajrá! A sárkány talán a lehető legszemetebb boss az egész játékban (bár vetekszik vele nehézségben a Phantom Express). Én is guide-ot vettem segítségül, abban javasolták az amúgy kevésbé használt lobber fegyvert ellene, az utolsó 2 fázisban nagyon sokat segít, főleg az utolsóban. Plusz az utolsó fázisban ne lődd szét a tűzgömbjeit, mert szétválik kisebb darabokra, szóval a chaser, crackshot mindenképp kizárva. A lobberrel nekem végül elég hamar összejött, miután átváltottam arra. Plusz mivel már DLC is van, ha azt aktiválod, akkor Ms. Chalic-szel is tudsz menni ellene. Nem próbáltam vele utólag, de könnyen lehetséges, hogy a dupla ugrása és az alapból 4 HP-je nagy segítség ellene. Vagy a heart ring charm is jó lehet, ami szintén DLC-s charm (ha parryzel rendszeresen, akkor plusz 3 HP-t kapsz és nincs fegyvergyengítés mint a heart és two heart charm-ok esetén).
3684 levél
Válasz 22.08.01. 01:48 #32
Shadowguard
Már jóóó régóta tervben volt a játék, ma kicsivel nyolc előtt rá is néztem kicsit. Első világ kész, minden pálya legalább A minősítésre, hogy a villám csapkodná azt a két nyavalyás békát A második világban egyelőre 3/5... A sárkányt meg otthagytam, majd nézek hozzá tippet vagy nem tudom... De az első három fázis nem egyszer meglett hiba nélkül, csak azért, hogy ott szinte instant haljak...

Viszont arra rájöttem, hogy ez a játék utál engem... A békáknál a tigrist utáltam a legjobban, szóval szinte csak azt pörgettem. A cukorkastélynál is rendre besorsolta a végére a kukoricát vagy a csokit... Mondjuk a végére simán begyakoroltam, elsőre B+ lett, majd még visszatérek a dologra.

De most viszont alvás, mindjárt fél öt... Csak még le kell főni a kávénak reggelre
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1709 levél
Válasz 22.07.31. 19:48 #31
SMBX-fan
Na gratula!
Kíváncsi vagyok hogy mi lesz a következő a számodra.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.30. 21:38 #30
Barthezz
Nah végigjátszottam a DLC-t, Chef Saltbaker legyőzve. ^^ Annyira nem is volt nehéz a végső boss, fél óra meglett. Lényegesen többször meghaltam a Moonshine Mob-on vagy Esther Winchesternél. Az első 2 fázis volt nehéz, a 3-4. meglepően könnyű volt. Végül A- rankkal lett meg, köszönhetően a sok parryzésnek. Fegyverként végig a crackshotot használtam, ennek a parryzhető EX shotja itt nagyon jól jött és persze a heart ringet vittem magammal charmként, így összesen 6-ra turbóztam fel az életeim számát. Supernek pedig a sérthetetlenséget vittem magammal, mivel egyik fázisban sem volt jól bevethető super támadás, viszont a végén jól jött az utolsó fázisban a sérthetetlenség egy szorult helyzetből való kijövetelre, amikor szarul jöttek a random platformok. Az alapjáték végső bossánál, a Devilnél szerintem lényegesen könnyebb volt Saltbaker, sőt, az alapjáték több bossa is nehezebb volt nála, mint pl. a Phantom Express, vagy a hullámvasút, vagy az a szemét sárkány. Persze akkor még nem volt sem cracksot, sem heart ring.

A furcsa, hogy csak 44%-on áll a DLC teljesítése, míg az alapjátéké 100%, pedig ott sem csináltam meg mindent A rankra és experten meg sem próbáltam. Szóval nem értem, mitől 44%, az összes fegyvert és charmot is megvettem, minden coint begyűjtve.

Még amit próbáltam, hogy előhozzam Djimmit a körbefutással, de nekem nem jött össze egyáltalán. Mondjuk, amúgy sem terveztem cheatelni, csak a cursed relic divine relic-ké fejlesztéséhez kellett volna, de így letettem róla, meg nem is kellett végül a divine relic egyik DLC bosshoz sem, anélkül is ment minden.

Jó kis DLC volt, szuperek voltak a bossok és kár, hogy ilyen hamar vége lett. Sebaj, nemsokára jön a sorozat 2. évada.


szerk.: Még amit majd' elfelejtettem, megnéztem zárásként a szökőkutat, 782 halálnál álltam meg. Az alapjáték után 422 volt (ebbe a topicba írtam le azt is, innen tudom ilyen pontosan ), szóval 360-szor haltam meg a DLC-ben, majdnem annyiszor mint az alapjátékban összesen, azért ez durva. Mondjuk most kevesebbszer kezdtem újra a bossokat, általában lejátszottam őket a meghalásig akkor is, ha már kilátástalan volt. Ebből a sok meghalásból mondjuk a Kings Leap is kivette a részét, mert ott elég gyors körök voltak, de sztem a Moonshine Mob dobta meg legdurvábban a számot, aztán Esther Winchester.
53266 levél
Válasz 22.07.24. 21:39 #29
Barthezz
A hétvégén egész jól haladtam, úgyhogy minden boss-t likvidáltam, beleértve a rejtett boss-t is, úgyhogy a főboss Saltbreaker-nél vagyok.

Először is befejeztem a Kings Leapet, nos, a királynő az egyik legkönnyebb volt, az előtte lévő bástyával sokkal jobban megizzadtam még múlt hétvégén.

Aztán jöttek a sorban a repülő kutyák (The Howling Aces). Hát ő a legkönnyebb boss volt, megkockáztatom, hogy Inkwell Isle 1-es szintű. Elég hamar le is nyomtam. Nah jó, az utolsó fázis az elforgatósdival azért nem volt olyan egyszerű, de így is ő lett az egyetlen DLC boss, akit A (igaz mínusz) rank-kal legyőztem, a többi mind sima B, illetve a Moonshine Mob az egyetlen, aki B-.

Esther Winchester már jóval keményebb dió volt a fentinél, itt elég sok elhalálozásom és újrakezdésem volt. Az utolsó, 4. fázissal szívtam sokat, mire rájöttem a legjobb megoldásra és sikerült. De igazából volt nála is nehezebb boss, repülős is az alapjátékban. A 2. és 3. szakasza nem volt különösebben nehéz, főleg a 3., ami simán hozható volt sérülés nélkül kis gyakorlás után. Az első fázisa volt nagyon kaotikus, oda kellett sok gyakorlás a 4. szakaszon kívül. Viszont vicces, de ez lett az a boss, akivel időben a leghamarabb, alig több mint másfél perc alatt végeztem. Pedig az alapjátékban a repülős boss-ok voltak mindig a leghosszabbak. Mondjuk főként bombákkal gyaktam a sima lövés helyett, így gyorsabban sebzőzött. Jah és Chalice repülője volt ellene a nyerő, a villás lövése és a sűrűbb bombázása (nagyobb eséllyel ér célt) is sokkal jobban hatásos volt a normál repülőnél, valamint a super-ét is könnyebb navigálni a hosszúkás rakéta alakja miatt.

A rejtett boss esetén a feloldás sikerült végül, bár kellett idő, mire leesett, hogy nem direktben vannak a szövegekben az irányok, hanem pl. a you're right, look up szókapcsolatok esetén elrejtve, ez kavart meg egy ideig. Maga a boss sem volt nehéz, igazából addig nem ment csak, amíg rá nem jöttem, hogy ki kell menni az egyik szélére és ott maradni végig.

Most már, hogy minden sub-bsson túl vagyok, kijelenthető, hogy messze a Moonshine Mob volt a legnehezebb. Főleg, hogy a fake knock out felirat is ott szívat be. Amúgy azóta néztem és tele van a net reakcióvideokkal, szinte minden játékos beszopta.

Amúgy a best weapon a crackshot, gyakorlatilag minden boss ellen hatásos és sokkal jobb a chaser-nél.

Saltbeakert még csak párszor próbáltam, egyelőre az első fázis legeslegvégéig jutottam el jópárszor, vagy csak hibásan mutatja a métercsík, hogy mindig pont ott. Annyira nem is tűnik vészesnek, de sokat kell még gyakorolni a kitéréseket.
53266 levél
Válasz 22.07.18. 09:48 #28
Barthezz
Tegnap este folytattam a DLC-t, úgyhogy Moonshine Mob és Mortimer Freeze likvidálva. Valamint a Kings Leapben is továbbmentem egyet és legyőztem a bástyát, így végre meg tudtam venni a crackshotot.

A bástya elég nehézkesen ment, a végén, amikor már nagyon begyorsultak a projectile-ok, nagyon nehéz volt úgy visszapasszolni neki a labdákat, hogy ne sérüljek meg. Amúgy az elején azt hittem, csak simán parryzni kell a gömböket és nem visszapattintani rá, az elhalálozás utáni métercsík baromi sokat segített így most, hogy láttam, semmit nem haladtam előre benne és más lesz a megoldás.

A Moonshine Mob így már, hogy tudtam, hogy a hangyász ormányát kell lőni chaserrel, már összejött, de kellett hozzá az is, amit szintén youtube vidoeból tudtam meg, hogy Ms. Chalise esetén a super II ad permanensen egy plusz HP pontot (ezt azért a tutorialban is igazán elmondhatták volna Chalice képességeinél...). Kellett is, a hangyászig eljutottam hibátlanul, ezt már begyakoroltam múlt héten is, de ott lementem 2 hp-re és a meglepetés csiga is levette egy életemet, mert nagyon gyorsak a projectile-jai. Szóval pont ez a plusz hp mentett meg.

Mortimer Freeze pedig elsőre tűnt csak nehéznek, amúgy egész jól bele lehetett jönni és ő volt így az a boss, akin a leghamarabb túljutottam eddig. Kb. az óriással azonos a nehézsége. A 2. szakasz volt esetében elég nehéz és kaotikus, itt kellett a legtöbb gyakorlás. A 3. szakasz már nem volt olyan húzós, az első meg lehozható hibátlanul kis gyakorlás után. Ide viszont a vízszintes Super I miatt Mugman-nel mentem, nah meg a parry for HP charm is kellett. Igaz, itt alig lehet parryzni, így a +3HP-hez szükséges 6-ig nem jutottam el, de a +2HP meglett, így pedig ugyanott voltam, mint a 2 heartring charm-mal, csak cserébe nem gyengültek a lövéseim (előtte pont emiatt nem jött össze ezzel a charm-mal, mindig csak kicsivel a vége előtt haltam meg, így tudtam, hogy a kulcs az lesz, hogy ne gyengüljön a lövésem). Fegyvernek pedig az új crackshot (tökéletes továbfejlesztett változata a chaser-nek) és a régi jól bevált spread kombó folyamatos váltogatása volt a legjobb ellene.

Jövő hétvégén folytatom. Mondjuk azt nem értem, hogy a profilomon miért azt jelzi, hogy a DLC teljesítésben 20%-nál járok, miközben 3 bosst legyőztem a 6-ból, a Kings Leap az utolsó fejezet kivételével megvan és megvettem a boltból is a tornádó lövés kivételével minden új fegyvert és charm-ot.
1709 levél
Válasz 22.07.12. 12:11 #27
SMBX-fan
Ja és a dobókockán az érték kiválasztása nálam attól függ hogy az ugrás megkezdése vagy a parry van időzítve King Dice tapsához. Mert amikor még ott van a keze a kocka előtt, akkor tuti 1-est kapsz. (szóval ja, a kocka időzítését nem is tanultam meg normálisan)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
1709 levél
Válasz 22.07.12. 12:00 #26
SMBX-fan
A dominó tényleg könnyű de van egy szépséghibája: S-rankon nem gyűlik össze időben a Parry, így muszáj a nyulat vagy a versenylovat választani. (a nyulat ajánlom a Smoke Bomb-bal, sokkal kiszámíthatóbb és Smoke Bomb-bal csak egy támadás nehéz, nem mind a három)

Amúgy a Parry for HP-ben az a komoly hogy ha a sebzésen kívül minden más stimmel, akkor sokkal könnyebb az S-rankot megszerezni, főleg repülős bossoknál. (a kakkukos keselyű és az őrült tudós esetében kifejezetten előnyös tud lenni)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.12. 10:21 #25
Barthezz
Hát igen, a repülős bossok valóban a legnehezebbek közé tartoznak. Általában ezek 4 fázisúak és hosszúak, ráadásul nem nagyon van taktikázási lehetőség sem, hiszen a fegyverek és superek itt nem játszanak, csak a charmokkal lehet variálni. Mindenesetre az új Parry for HP charm talán a legjobb rájuk, alapból kiváltja a 4 és 5 életes charmot és még a sebzést sem gyengíti.

King Dice esetén én is a 2 repülős fightot és az alkoholokat igyekeztem mindenáron elkerülni. Mondjuk azt nem értem, ha 1-est tudsz dobni, akkor 2-t és 3-at miért nem , hiszen ugyanaz, csak máskor kell elkezdeni a parry-zést. Nekem a szivar / zseton, dominó, biliárdgolyó 3-as volt a kedvencem, ezeket simán le lehetett hozni sérülés nélkül. Igaz, a szivarnál és a zsetonnál néha be lehetett bukni egy sérülést, de a dominó és a biliárdgolyó tényleg nagyon könnyűek voltak, Cuphead-es mércével pedig pláne.
1709 levél
Válasz 22.07.11. 13:54 #24
SMBX-fan
A Crackshot-nak köszönhetően most a Crackshot-Chaser kombóval kiütöttem King Dice-t S-rankra. Mondjuk King Dice-nál az az érdekes hogy az időkeret attól függ, hány minibosst találsz meg. (én pl. a piákon, a nyuszin és a majmon kívül mindenkit fightoltam mert a majmot meg a piákat bármi áron el akartam kerülni, de kaptam egy rerollt ) Mert én King Dicenál csak ahhoz értek hogy 1-est vagy nem 1-est dobjak, de a 2-es és a 3-as megkülönböztetése baromi nehezen megy.

De lényeg a lényeg, azoknál a bossoknál ahol a Chaser jó volt, nagy eséllyel a Crackshot is az lesz, szóval lehet hogy a Rumor Honeybottoms is jobban fog így menni. Viszont azokon kívül már csak az Ördög van meg repülős bossok aminél nincs S-rankom: Wally Warbles, Cala Maria, Dr. Kahl. (meg persze a DLC )
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.11. 09:44 #23
Barthezz
Igen, de amikor 2 szövegben is azt kapom clue-ként simán, hogy right, akkor honnan tudjam, hogy melyik jobbra gondol? A guide alapján ilyenkor a középső és legjobboldali mező, nah de kétszer nem jelölhetem ugyanazt ki. De mindegy, ez alapján már le tudom redukálni a szóba jöhető mezők számát és végigpróbálom az összes lehetőséget majd.

A Kings Leap esetén nem értem még továbbra sem, a youtube-os guide-okon miért tudja egy valaki végigjátszani egyhuzamban, sőt még választani is a challenge-ek közül, nálam meg miért zárja be és tűnik el az adott helyről és miért nem játszhatók a már teljesített challenge-ek sem újra. Remélem azért előjön még, hogy a további coinokat begyűjthessem, ez a crackshot lövés nagyon jól jönne a videok alapján. A fene vigye el tényleg, hogy megvettem 1 coinért a broken amulettet és pont ez az 1 coin hiányzik...
1709 levél
Válasz 22.07.10. 22:50 #22
SMBX-fan
A temető egy 3×3-as parcella.

És hármas felosztásnál van bal-közép-jobb és fent-közép-lent.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.10. 20:56 #21
Barthezz
Megnéztem egy guide-ot és totálisan félreértelmeztem a hangyászt. A fejét lőttem folyamatosan, ezért volt az, hogy hiába lőttem, meg vittem be neki supershotot meg extended shotokat, alig sebződött és nem akart vége lenni a fight-nak. A casert javasolják ellene, mert az ormányát kell lőni, ez meg is akadályozza, hogy használja ellenem (pedig az első 2 fázist Chaser-rel csináltam, pont nála váltottam át mindig spread-re vagy converge-re és beálltam alá középre, hogy alulról a fejét lőjem, de ugye feleslegesen mint kiderült, ráadásul itt középen sérülök pont a legkönnyebben). Plusz a gömböcök is szétlőhetőek, azt sem tudtam, hogy lehet rájuk célozni, így amikor már 2 volt, alig tudtam hova kitérni előlük. Meg még amit láttam a guide-ban, hogy Ms. Chalice esetén a 2. super weapon nem rövid sebezhetetlenséget ad, hanem plusz egy HP-t! Ezt miért nem mondta a játék sehol sem? Ha tudom, akkor ezt viszem magammal a super I és III helyett és már meglett volna ez a boss így, a szuperlövéseket úgyis hasztalanul a hangyász fejére lőttem el ugye mindig.

Nah de amiket írtál, reagálok:
- Celeste nekem túl pixeles grafikájú és már túl retro.
- A vonyító ászok alatt nem tudom, kikre gondolsz.
- A Kings Leap nekem előjött az elején, akkor 2 bosst engedett menni, majd bezárta a kaput és eltűnt. Majd a szakállas Giant legyőzése után a Mortimer Freeze területén jött elő a létra újra, de csak a 3. bosst engedte átvinni, majd megint bezárult a kapu és eltűnt. Nem értem, yt-n is hogy vannak fent olyan videok, hogy egyben ledarálták az egészet. De már van ötletem. Leviszem a nehézséget simple-re az egyik bossnál, megverem így, mert ez esetben megnyitja a következő lezárt területet, ahol előjön a Kings Leap, aztán ha megvan minden fegyver, visszamegyek rá regular mode-ban, hogy megkapjam a végső boss feloldásához szükséges ingredient-et is, ami a soul contract helyett van most.
- A charged shotot én nem tudom használni, egyszerűen nem megy, hogy még a lövés időzítésére is figyeljek a 600 kikerülendő objektum mellett. Akinek megy a multitasking, annak tudom, hogy ez a legerősebb fegyver, a profik ezzel nyomulnak youtube-on, de nekem nem megy és vagy sérülök, vagy a lövést cseszem el és mellémegy.
- A puzzle-nél ezt értem, amit írsz, ez megvolt guide-okból is, de nem tudom, hol kell elkezdeni, mihez képest left, meg right, meg down. A kiinduló mezőt nem mondják meg, így meg nem volt kedvem tovább vacakolni vele. Egyszerűen semmi logikát nem találtam benne.
1709 levél
Válasz 22.07.10. 16:55 #20
SMBX-fan
Engem speciel a rovarmaffiás pálya nem tudott átverni, de azt bőven elhiszem hogy olcsó trükk volt.
Őszintén szólva a Cupheadben nem minden az ami 100%-ban fair, főleg Experten tudja ezt az ember kitapasztalni.

A Cuphead szöges ellentéte viszont talán a Celeste, amelynek viszont egyetlen boss-a sincsen, vagy ha mégis, akkor összvissz kettő. A widescreen miatt az akadályokat rendkívül könnyű értelmezni, viszont az időzítés problémásnak bizonyulhat.

Ja én meg a DLC-t jó magyar szokás szerint szereztem be, kedvezményes áron. Főleg egy ilyen válság közepette amikor még a margarinvásárlást is kétszer meg kell gondolni, nem fogok én jóemberkedni.

A vonyító ászokat viszont szerintem próbáld meg, hátha úgy előjön a Kings Leap. (én a Kings Leapet kapásból kivittem, főleg úgy hogy a Bástya meg a Királynő kb. vicc kategória voltak)

Mortimernél pedig a Charged Shot-ot tudom ajánlani, az a 2. és 3. fázist elég durván megkönnyíti és az 1. fázisban sem haszontalan.

Ja a 3 NPC-nél meg egyszerűen csak meg kell találni az összes előfordulását a "left" "down" "right" "up/top" szavaknak és a megfelelő sorrendben alkalmazni. (szóval ha a 2. helyes NPC szövegében benne van a bottom/down és a left, akkor a bal-alsó sírkövet kell másodjára bejelölni)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.10. 15:17 #19
Barthezz
A Mortimer első fázisa nagyon nem ment egyik fegyverrel sem, ezért váltottam a hangyászra. Amit említettél fegyvert, az kellene nekem is, de nem tudom megvenni, mert csak 3 coinom van és 4-be kerül. A 3. Kings Leap után pedig nem adja be a 4.-et és minden coint ezen kívül összeszedtem már. Gondolom még egy bosson át kellene jutnom a következő Kings Leap-ig. Az a szívás, hogy azt a hiányzó 1 coint még az elején elköltöttem a semmit nem érő 1 coinos amulettre. Ha azt nem csinálom, most tudnék venni hatékonyabb fegyvert. De visszacsinálni már nem lehet, pedig szívesen eladtam volna azt a talizmánt... Úgy tudom, az a secret bosshoz kell, de mivel nem tudom értelmezni a 3 NPC által mondottakból hogyan jön ki a sorrend és walkthrough alapján sem lettem okosabb (randomizált, így minden játéknál más a sírkövek sorrendje), így a secret bosst is skippelem és nem kell a broken amulett mégsem... Tököm ki van most ezzel a játékkal. Egy rossz vásárlásnak szívom itt az árát...
53266 levél
Válasz 22.07.10. 15:11 #18
Barthezz
Nah jó, azt hiszem most ezt feladom, mert elérkezett az a pont, amikor már szemét módon szívat a játék. Másfél órán át próbálkoztam a rohadt hangyászsün ellen, a harmadik fázis egy horror, csak akkor van esélyem, ha a maximum 4 élettel megyek oda (Chalice-szel kell lenni, mert a 2. fázis csak a sérthetetlen gurulásával oldható meg, vagy pedig Cuphead-del az invisible dash charm kell, de akkor meg csak 3 életem van). Szóval a 3. fázisnál lehetetlen megúszni sérülés nélkül, amikor alul lő a sün, annyira gyorsan teszi és mivel Chalice dash-sel tud parryzni, erre a támadásra meg csak ugrással lehetne parryzni, mert ugye egy folyamatos vízszintes sugár a támadása. Szóval kb. 15-ször meghaltam úgy, hogy az utólagos csík alapján milliméterekkel voltam a vége előtt. Végül nagyon nehezen, de összejött egyszer, hogy kinyírtam és ráadásul 2 életem maradt is. Nah és ez az a pont, ahol olyan szemétség történt, hogy befejeztem ezt a játékot. Kiírta a Knockout feliratot, én meg örömömben letettem a kezemből a kontrollert. Ezután pedig váratlanul azt látom, hogy tovább megy a fight és jön egy 4. fázis is. A kurva anyjukat vernek át! Mire feleszméltem, hogy most mi van és visszakaptam a kontrollert, addigra mind a 2 maradék életem elveszett. Szóval menjenek a picsába, a szívatásuk miatt elcsesztem a 100-ból az egyetlen egy olyan lehetőséget, amikor legyőztem a bosst, ráadásul 2 maradék élettel. Ezután már olyan ideges voltam, hogy egyáltalán nem is ment a játék, így ki is léptem. Hogy rohadjanak meg, ez a boss lehetetlen. Hány kamu knockout felirat van még benne és hány fázisból áll még ez a fight? Ez így 4 élettel megoldhatatlan.
1709 levél
Válasz 22.07.10. 11:20 #17
SMBX-fan
A Kings Leap-nél mondjuk az a komoly hogy a Lovag meg a Futó nehezebbek mint a Bástya és a Királynő.

És ja Mortimer Freeze-et ajánlom következőnek, mert Regularon ő egy relatíve könnyű boss, szóval nem kell félned.

Am fegyverek közül az irányváltós nekem kifejezetten tetszik, mert kb. félúton van a Peashooter és a Chaser között. (előbbit nehéz irányítani, utóbbi viszont nem sebez eléggé)
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.10. 09:34 #16
Barthezz
A repülős boss alatt a repülővel lévő scrollozós pályát értettem, de ez kiderült a szövegkörnyezetből. Szóval ugyanarra gondoltam, akire vadnyugati bossként hivatkoztál. Ma a Kings Leap-et fogom folytatni a 3. challenge-től, mert lejött egy újabb létra. Aztán ha begyűjtöttem az újabb coinokat és megvettem még egy fegyvert, folytatom valamelyik boss-szal. Tippre azzal, aki a szakállas óriás után megnyílt, ha már egyszer errefelé indultam el (a trailerekeben is ezt a 2-t mutatták amúgy pont be részletesebben).

Amit viszont hiányolok, hogy nincsenek run & gun pályák, kettő azért elfért volna belőlük itt is. Persze tök jó a Kings Leap, ami a mauzóleumokat és a run & gun pályákat váltja ki egyben, de azért tényleg jöhetett volna egy ilyen hagyományosabb platformer rész is. Nah meg kicsit több boss, mint amennyi mondjuk az Inkwell Island 3-on van. Cserébe viszont lassabban haladok vele, mert az új LEGO Star Wars-szal is játszom párhuzamosan, aminek még a felénél sem vagyok még mindig, pedig már 2 és fél hónapja belekezdtem.
1709 levél
Válasz 22.07.10. 01:08 #15
SMBX-fan
A repülőt használó boss és a repülőn zajlódó boss azért nem ugyanaz.

A kutyusoknál pl. a secret phase sokkal könnyebbnek tűnik.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.10. 00:33 #14
Barthezz
Egyáltalán nem lett gyerekes, kimondottan nem a gyerekek a célcsoportja. Van 1-2 olyan elborult rész is, amit nem is mutatnék meg gyereknek. A szó amit kerestél, az infantilis, de sztem ezt is nagyszerű felnőtt humor formájában tálalja.

A játékra visszatérve: Olvastam, hogy a repülős boss a legdurvább a főboss után. Mondjuk nem lep meg, az alapjátékban is a repülős pályák voltak talán a legnehezebbek. Majdnem ezzel a boss-szal kezdtem amúgy, mert a vízesés alatt el lehet menni és pont odajutottam hozzá rögtön, amikor coinokat keresve bejártam a térképből, amit csak lehetett. Ott van egyébként a temető is, ahol úgy olvastam, hogy lesz egy secret boss, de muszáj lesz guide-ot néznem a feloldásához, mert lövésem nincs, milyen sorrendben kell a sírokat aktiválni.
1709 levél
Válasz 22.07.09. 19:35 #13
SMBX-fan
A sorozatot megnéztem de nekem túl gyerekes lett olyan sorozatok után mint az Avatar: Legend of Korra vagy a Castlevania. (a gore-t mondjuk szívesen mellőzném utóbbiból, de az akció meg a humor kif. jó)

Bossok közül én majd a vadnyugatosra leszek nálad kíváncsi.
Az ambíció a hatalomvágy eufemizmusa | Fejétől bűzlik a hal.
53266 levél
Válasz 22.07.09. 19:17 #12
Barthezz
Ma kezdtem el a DLC-t, egyelőre az első 2 King's Leap Challenge és a szakállas óriás boss pipa. Előbbire Ms. Chalice az egyértelmű favorit, utóbbinál nekem az eredeti Cuphead / Mugman páros vált be az új Parry for HP charm-mal (ezt már a megjelenés előtt kinéztem magamnak, hogy imádni fogom, gyakorlatilag +3 HP fegyvergyengítés nélkül) és végül a háromfelé lövő villámos fegyverrel, a 3. fázisban pedig a jól bevált Chaser-rel. Igazából a megfelelő fegyverkombó megtalálásáig volt nehéz ez a boss. Szuperfegyvernek a sérthetetlenséget hoztam, de végül el sem kellett használnom, mert a 2. és 3. fázis gyakorlatilag lehozható sérülésmentesen kis gyakorlás után. Jah és a kontroller beállítással szarakodtam még sokat. A 3 évvel ezelőtti beállításom már nem volt meg, az alap kiosztás pedig nagyon nem állt kézre. Fél óra ezzel telt el, mire itt is kikísérleteztem, milyen gombkiosztással tudok a leghatékonyabb lenni.

Imádom amúgy már most ezt a DLC-t. Elsőre szarrá ver minden boss, aztán ahogy kiismeri az ember, úgy válik egyre egyszerűbbé. Sosem frusztráló, akkor sem, ha a statisztika alapján az utolsó métereken haltam meg, mert folyamatosan arra inspirál, hogy újrakezdjem és még jobb legyek.

Holnap folytatom. Amúgy ha a sorozat kimaradt eddig, azt is nézze meg, aki játszik vele, mert nagyon nagy állatság lett! Sok karakter és helyszín visszaköszön benne az eredeti játékból. Plusz ez a DLC már a sorozat folytatása, mert itt már ismerik Chalice-t és a sorozat utolsó részében ismerkedtek össze.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.