A vége zseniális TLotR-antitézis.
SPOILER

Fórum » Beszélgetés a játékokról

Mondjuk mostani körben találtam meg a fake blood of lathandert is a crecheben az egyik tárolóba "rejtve". Csak egy "hmm ez nem az" szöveget kaptam, de tényleg elképesztő milyen kisebb nagyobb új dolgok jönnek elő néha.Endure. In enduring, grow strong.

Endure. In enduring, grow strong.
Man literally too angry to die

Man literally too angry to die



Man literally too angry to die


Man literally too angry to die

Kíváncsi vagyok mi lesz a mostani karakterekkel ha beveszi őket a dnd canon. Valamilyen szintű népharag biztos lesz majd.
) de valahogy egyikőjüknél sem érzem azt, hogy megtaláltam az új(abb) Garrust vagy Morrigant.Endure. In enduring, grow strong.
A Raphaeles szál esetében Hope-ot be akartam lökni egy vulkánba, annyira idegesített, de a zene és az összecsapás zseniális volt.
)

De legyen mondjuk Liz. Nem akarom, idegesít. Nem veszem fel->nem megyek a crechebe, későbbi kapcsolódó dolgokkal se foglalkozom. Vagy fordítva, pont miatta csinálom ezeket még ha amúgy nem is lenne "kötelező". Ez ráhúzható szinte mindenkire, utakra is, néhányan ráadásul csomagban vannak.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Endure. In enduring, grow strong.
Man literally too angry to die

Egyfelől oké, ha valakinek ez a karakter segít továbblépni, feldolgozni, hajrá, nem akarom ezt tőle elvenni. Ugyanakkor a rövid endgame katarzist leszámítva nem hinném, hogy pont ezt a karaktert kéne kitűzni a szivárványos zászlóra.
) és szenvedés az act1, groveban tett séta után lassan már -ban vagyok. Külön megnyitott wikivel kell nézegetnem az approvalokat.
Plusz originként a timeline is szűkül egy kicsit. A játék mondjuk hétfőn kezdődik, na hát Astarion gyerekrablós éjszakája még pénteken történt. Elég sok tette és megnyilvánulása van amihez szerintem a "dehátáldozat" nem felmentés. Act2 közepe+ érik be a karakter, DU mellé (light és grey urge még inkább) párosítva pedig nagyon jól passzol, viszont normális, első játékkal ez kb. 30-50 óra plusz magához a főszálhoz sem ad hozzá semmit úgy mint a többiek, szóval teljesen érthető ha valakinek nem jön be.
A pontozásával ugyan nem értek egyet, és mint írtam már, az idegesítő dolgai ellenére is zseniális szerintem a BG3, rpg fronton tuti mérföldkő, mert ugye a "háló" (milyen fajú vagy, milyen kasztú vagy, skillek intenzív és automatikus használata (siker/nincs siker), korábbi döntéseid stb. - ezek mind-mind egymásba fűződő láncokból kiépült "multidimenziós hálózatként" alakítják a játékbeli történéseket, és ugyan mindig van hová fejlődni még e téren, de ilyen monumentális hálót szerintem senki más nem készített még stílusbeli játékhoz) és a kidolgozottság... Ő meg inkább, felnagyítva, a játék vélt (értve ez alatt a szubjektivitás faktort) vagy valós hibáira/gyengeségeire mutat rá elsősorban
(Gale folyamatos nyomulása és a Wyll balett nekem is sok volt kicsit anno... Bár hamar túltettem magam ezeken, és Wyll azóta is országos cimborája az akkori karakteremnek.
)Endure. In enduring, grow strong.

Endure. In enduring, grow strong.
Man literally too angry to die


Endure. In enduring, grow strong.
Man literally too angry to die
Dráma kinyírása szintén. Shadowheart, mert unalmas vagyok


A játék olykor még direktbe is ad lehetőséget erre, ha DU-val vagy
Endure. In enduring, grow strong.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.